🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26233.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ماوس‌های گیمینگ Basilisk Ultimate و Basilisk X Hyperspeed ریزر معرفی شدند

ریزر از دو ماوس گیمینگ و بیسیم جدید به نام های Basilisk Ultimate و Basilisk X Hyperspeed رونمایی کرد. این دو ماوس از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر داشته ولی یک مدل برای گیمرهای ...

ریزر از دو ماوس گیمینگ و بیسیم جدید به نام های Basilisk Ultimate و Basilisk X Hyperspeed رونمایی کرد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - دو ماوس از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر داشته ولی یک مدل برای گیمرهای نیمه حرفه ای و مدل دیگر گیمرهای حرفه ای طراحی شده است.

ماوس ریزر Basilisk Ultimate مدل پریمیوم و گرانقیمت تر محسوب شده و از قابلیت هایی همچون تنظیم مقاومت چرخ اسکرول، 11 دکمه قابل برنامه ریزی و سنسور 20 هزار DPI - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - برخوردار است. همچنین جنس پدهای زیر ماوس از پلی تترافلوئورواتیلن (PTFE) بوده که منجر به حرکت روان تر آن می شود. عمر باتری این مدل 100 ساعت اعلام شده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان
ماوس ریزر Basilisk Ultimate

ریزر یک داک شارژ آهنربایی نیز برای ماوس Basilisk Ultimate تولید کرده که به صورت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - باندل به قیمت 169 دلار (جداگانه به قیمت 50 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - دلار) به فروش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - می رسد. ماوس و داک به نورپردازی Chroma LED مزین شده اند و کاربر می تواند به کمک نرم افزار Synapse آنها را شخصی سازی کند.

ماوس Basilisk Ultimate را می توان هم با دانگل 2.4 گیگاهرتزی و هم با کابل میکرو USB به سیستم متصل کرد. کابل از نوع بافته شده است که از پیچیده شدن آن جلوگیری کرده و پیش از این آنرا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - در ماوس گیمینگ وایپر دیده بودیم.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان
ماوس ریزر Basilisk X Hyperspeed

ماوس Basilisk - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - X Hyperspeed نیز که مدل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - ارزان قیمت است، از سنسور 16 هزار DPI و شش دکمه بهره می برد. از دیگر خصوصیات این مدل می توان به شارژدهی بالای باتری اشاره کرد. به گفته ریزر طول عمر باتری در این مدل با اتصال 2.4 گیگاهرتزی، 285 ساعت و با اتصال بلوتوث 450 ساعت است. این مدل فقط از یک باتری قلمی نیرو می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - گیرد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان
ماوس Basilisk Ultimate (چپ)، دارای پدهای PTFE است که حرکت نرم تر ماوس را به ارمغان می آورند.

یکی از قابلیت های جالب ماوس Basilisk X Hyperspeed امکان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اسدآباد استان همدان - سوییچ کردن بین اتصال 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث با فشردن یک دکمه است. بر خلاف مدل Basilisk Ultimate، این مدل را فقط به شکل بیسیم می توان استفاده کرد و خبری از درگاه میکرو USB نیست.

هر دو ماوس Basilisk X Hyperspeed و Basilisk Ultimate به ترتیب با قیمت 59 و 149 دلار از هم اکنون از سایت رسمی ریزر قابل خریداری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone