🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26234.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل دیوار: سامانه شاهکار پاسخگوی برخی نیازهای ما نیست

مدیرعامل دیوار بعد از مدتها به طور رسمی در مراسم شهر رشت جشنواره وب و موبایل ایران صحبت‌هایی را پیرامون این پلتفرم اذعان داشت و ضمن اشاره به کارنامه چندین ساله دیوار، به مشکلات این ...

مدیرعامل دیوار بعد از مدتها به طور رسمی در مراسم شهر رشت جشنواره وب و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - موبایل ایران صحبت‌هایی را پیرامون این پلتفرم اذعان داشت و ضمن اشاره به کارنامه چندین ساله دیوار، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - به مشکلات این سامانه خرید و فروش مردمی اشاره کرد. به گفته او سامانه شاهکار توانسته تا حدی به حل مشکل استفاده نادرست سودجویان از سامانه دیوار کمک کند اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد که روند کار را سخت کرده است.

«اشکان آرمندهی» اعلام کرد که از سال ۹۲ به دیوار پیوسته و در آن زمان سلسله مراتب خاصی در این استارتاپ ایرانی وجود - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - نداشته است. او می‌گوید ایده دیوار از اینجا سرچشمه گرفته که روزی «حسام آرمندهی» (پسرعموی او و مدیرعامل سابق کافه‌بازار و مدیرعامل فعلی هلدینگ هزاردستان) در سوئد گجت‌های الکترونیکی خود را از طریق سایتی مشابه دیوار می‌فروشد و تصمیم می‌گیرد همین - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - سامانه را در ایران هم راه‌اندازی کند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان

به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - گفته آرمندهی نسخه اولیه دیوار در سال ۹۱ تاسیس می‌شود و در آغاز کار روزانه ۵۰ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - آگهی در آن منتشر می‌شود: «پیش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - بینی می‌کردیم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - که روزی به سی میلیون کاربر برسیم و امروز که با شما حرف می‌زنم، رکورد ۲۵ میلیون کاربر را گذرانده‌ایم و لحظه به لحظه به نهایی شدن پیش‌بینی خود نزدیک می‌شویم.»

او می‌گوید که در سال گذشته بیش از ۷۲ میلیون آگهی در دیوار منتشر شد و در سال جاری نیز توانسته‌اند به شعار هر ایرانی یک آگهی دیوار دست یابند و پیش بینی می‌کنند که تا پایان سال بیش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - از 120 میلیون آگهی را داشته باشند.

او دلیل انتخاب اسم دیوار را حس نوستالژی چسباندن آگهی‌های فروش لوازم منزل به دیوارهای شهر بیان می‌کند و تاکید دارد که حالا امروزه به جای استفاده از این کاغذها، بستر آنلاین دیوار در خدمت شهروندان آمده است: «نه میلیارد برگه کاغذ یعنی معادل یک میلیون درخت نیاز است تا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - تمامی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - آگهی‌های منتشر شده در دیوار به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - صورت چاپی عرضه شوند.»

تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان

آرمندهی می‌گوید آنها امروز روزانه ۵۰۰ هزار آگهی دارند و بیشاز ۳۸۰ هزار کسب و کار ایرانی از طریق دیوار امرار معاش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌کنند: «همچنین نزدیک به ۳۰ درصد آگهی‌هایی که مردم ارسال می‌کنند رد می‌شود.»

او در پاسخ به خبرنگار دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا سامانه شاهکار کمکی به حال امنیت مجموعه دیوار کرده است یا نه با نگاهی به گذشته اینطور پاسخ می‌دهد: - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - «مساله دغدغه احراز هویت از ابتدای برای ما مهم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - بود، قبل از اینکه این موضوعات مطرح شود. ما در همان ابتدای کارمان با سازمان ثبت احوال صحبت کردیم و آنها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - گفتند شما بخش خصوصی هستید و نمی‌توانیم با شما همکاری‌های لازم را انجام دهیم. در نهایت به سامانه شاهکار روی آوردیم که آنهم مشکلات خاص خودش را دارد.»

مدیرعامل دیوار در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دیجیاتو مبنی بر توضیح بیشتر پیرامون این مشکلات می‌گوید:

«کاربران دیوار برای استفاده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - از شاهکار با مشکل مواجه می‌شوند. برخی از کاربران می‌گویند کد ملی درست می‌زنند و سامانه از آنها نمی‌پذیرد که مشخص نیست ریشه مشکل از کجاست. همچنین شاهکار در یک ثانیه به ۴ درخواست پاسخ می‌دهد ولی در دیوار عموما در یک ثانیه ۱۵ درخواست داریم، بنابراین این سامانه جوابگوی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - درخواست کاربران دیوار نیست و نیاز به ارتقا دارد.»

تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان

آرمندهی با تاکید - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - بر اینکه کافه بازار کمکی به پروموت شدن (دیده شدن) دیوار انجام نداده و این پلتفرم به طور مستقل و با توجه به نیازهای جامعه رشد پیدا کرده به سوال خبرنگار دیجیاتو مبنی بر ادامه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - همکاری با استارتاپ‌هایی نظیر آی‌هوم و جدا شدن بخش‌های خودرو و املاک از سامانه دیوار می‌گوید:

«بخش املاک و خودرو دیوار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - قرار است ساماندهی شوند ولی به هیچ‌وجه قرار نیست از این پلتفرم جدا شوند و به طور مستقل به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین قرار نیست آی‌هوم بیاید داخل دیوار یا بخش املاک ما به این سامانه منتقل شود بلکه این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - قبیل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - همکاری‌ها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای شفافسازی و ارائه سرویس بهتر صورت می‌گیرد و قطعا در آینده نیز در صورت نیاز شاهد همکاری‌های مشابه دیگری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیز خواهیم بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام مرند زنجان کار انجام میدید.
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone