🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14007.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز ۱۱ از اپلیکیشن‌های اندروید پشتیبانی می‌کند

مایکروسافت در مراسم امروز خود اعلام کرد که اپلیکیشن‌های اندروید را به ویندوز ۱۱ می‌آورد. این اپلیکیشن‌ها قرار است بتوانند به‌صورت بومی روی ویندوز ۱۱ اجرا شوند. امکان دانلود اپ‌های اندروید از استور جدید ویندوز ...

مایکروسافت در مراسم امروز خود اعلام کرد که اپلیکیشن‌های اندروید را به ویندوز ۱۱ می‌آورد. این اپلیکیشن‌ها قرار است بتوانند به‌صورت بومی روی ویندوز ۱۱ اجرا شوند. امکان دانلود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - اپ‌های اندروید از استور جدید ویندوز فراهم شده است.

مایکروسافت ضمن رونمایی از ویندوز ۱۱ اعلام کرد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - که با استفاده از اپ استور آمازون اپلیکیشن‌های اندروید را به ویندوز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - ۱۱ خواهد آورد. اپ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - استور آمازون در بخشی از استور جدید ویندوز این اپلیکیشن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. اپ‌های اندروید با فناوری اینتل Bridge روی ویندوز ۱۱ اجرا می‌شوند. این اپ‌ها را می‌توان روی این نسخه از ویندوز به تسک‌بار سنجاق کرد و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - در کنار اپ‌های معمولی خود سیستم عامل قرار داد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان

با کمک این قابلیت می‌توانید به بسیاری از اپ‌های اندروید مثل اسنپ‌چت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - و تیک‌تاک که نسخه ویندوز ندارند، دسترسی داشته باشید. اقدام جدید مایکروسافت ظاهرا پاسخ مستقیمی به پشتیبانی از اپ‌های iOS در سیستم عامل macOS اپل است.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان

این شرکت در رویداد امشب - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - اجرای اپلیکیشن تیک‌تاک روی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - ویندوز ۱۱ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - را به نمایش گذاشت، اما هنوز مشخص نیست که چه تعداد از دستگاه‌های موجود از اپ‌های اندروید روی این سیستم عامل پشتیبانی می‌کنند. اطلاعات منتشر شده در این زمینه در مراسم امروز مایکروسافت آنقدرها شفاف و با جزییات نبود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - و ردموندی‌ها وعده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - داده‌اند که در آینده اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کنند.

مایکروسافت از سال‌ها پیش تلاش کرده بود پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - بومی از اپ‌های اندروید را به ویندوز بیاورد، ولی تاکنون موفق به انجام این کار نشده بود. حالا به نظر می‌رسد که بالاخره شرایط استفاده مستقیم از این اپلیکیشن‌ها در ویندوز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آبیک استان زنجان - ۱۱ فراهم شده و ورق به نفع سیستم عامل مایکروسافت برگشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر علی اکبر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone