🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37417.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پشتیبانی از سرویس کوتاه کننده لینک goo.gl را قطع می کند

اگر از طرفداران سرویس کوتاه کننده لینک گوگل موسوم به goo.gl هستید، متأسفانه باید به زودی با این سرویس خداحافظی کنید. ساعاتی پیش گوگل با انتشار پستی در وبلاگ توسعه دهندگان خود از تعطیلی این ...

اگر از طرفداران سرویس کوتاه کننده لینک گوگل موسوم به goo.gl هستید، متأسفانه باید به زودی با این سرویس خداحافظی کنید. ساعاتی پیش گوگل با انتشار پستی در وبلاگ توسعه دهندگان خود از تعطیلی این سرویس در تاریخ ۱۳ آوریل (معادل ۲۴ فروردین ماه) خبر داده است.

با عملی شدن این تصمیم، از تاریخ یاد شده به بعد دیگر قادر به ساخت لینک های کوتاه در سرویس goo.gl نخواهید بود، هر چند تا یک سال بعد از این موضوع (۳۰ مارس ۲۰۱۹) همچنان قادر هستید که آن ها را در کنسول goo.gl ویرایش نمایید. ضمنا لینک های کوتاه goo.gl تا بعد از این تاریخ نیز همچنان قابل استفاده خواهند بود.

اما گوگل با قطع پشتیبانی از goo.gl - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - سرویس جایگزینی را هم برای آن معرفی کرده. Firebase Dynamic Links یا به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - اختصار FDL، آدرس های اینترنتی هوشمندی هستند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - که گوگل برای جایگزینی با سرویس کوتاه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - کننده لینک سابق - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - خود در نظر گرفته است. به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - لطف این لینک های جدید می توانید افراد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به غیر از صفحات معمولی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - وب مستقیما به صفحات خاصی در درون اپلیکیشن های iOS، اندروید یا اپ های تحت وب بفرستید.

در حال حاضر می توانید با مراجعه به این آدرس، وارد حساب - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاربری گوگل خود شده و برای خود لینک های FDL - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زرین شهر استان اصفهان - بسازید. هر چند متأسفانه مثل بسیاری از سرویس های گوگل دسترسی به این سرویس نیز برای کاربرانی ایرانی بدون استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی ممکن نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone