🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19915.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مقاومت بالای گلکسی نوت ۲۰ الترا در سقوط از ارتفاع [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب مقاومت گلکسی نوت ۲۰ الترا در سقوط از ارتفاع را آزمایش کرد که از دوام بسیار بالای این گوشی حکایت می‌کند. گلکسی نوت ۲۰ الترا اولین گوشی دنیاست که به نسل ...

یکی از کانال‌های یوتیوب مقاومت گلکسی نوت ۲۰ الترا در سقوط از ارتفاع را آزمایش کرد که از دوام بسیار بالای این گوشی حکایت می‌کند.

گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - الترا اولین گوشی دنیاست - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - که به نسل هفتم محافظ صفحه گوریلا گلس به نام Victus مجهز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌شود. کورنینگ می‌گوید این محافظ ۲۵ درصد در مقایسه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - با محافظ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - سال قبل قوی‌تر بوده و تا دو برابر بیشتر در برابر خط و خش مقاومت می‌کند.

کانال یوتیوب Phonebuff به منظور صحت ادعاهای فوق مقاومت گلکسی نوت ۲۰ الترا را در سقوط از ارتفاع ۱ و ۱.۴۵ متری سنجید و نتایج را با آیفون ۱۱ پرو - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - مکس مقایسه کرد.

ابتدا مقاومت پنل پشتی گوشی‌ها آزمایش شد که به ترک برداشتن گوشه پنل گلکسی نوت ۲۰ الترا و خرد شدن کامل پنل پشتی آیفون ۱۱ پرو مکس انجامید. سپس گوشی‌ها از لبه روی زمین سقوط کردند. در این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - آزمایش فریم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - نوت ۲۰ الترا علاوه بر خط و خش - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - دچار فرورفتگی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - شد اما فریم فولادی آیفون ۱۱ پرو مکس آسیب کمتری دید و تنها خط افتاد.

در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - ادامه پنل جلویی گوشی‌ها آزمایش شد و نمایشگر آیفون ۱۱ پرو مکس پس از سقوط از ارتفاع برداشت اما نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ الترا به غیر از خط و خش‌های جزئی آسیب دیگری ندید. نوبت به سقوط از ارتفاع ۱.۴۵ متری رسید و نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ الترا باز هم هیچ آسیبی ندید.

این آزمایش ده مرتبه تکرار شد و پنل جلویی پرچمدار جدید سامسونگ در کمال تعجب از تمام آنها سربلند بیرون آمد و حتی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - ترک هم برنداشت. نکته جالب آنکه ترک پنل پشتی پس از چندین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - بار سقوط مثل دیگر گوشی‌ها گسترش پیدا نکرد که به گفته کارشناس Phonebuff از مقاومت بسیار بالا حکایت می‌کند. سقوط آیفون ۱۱ پرو مکس از این ارتفاع به خرد شدن بیشتر و از کار افتادن دوربین اصلی منتهی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone