🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43346.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ مودم LTE جدیدی را با حداکثر سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه معرفی کرد

سامسونگ چند ماه قبل چیپست پرچمدار اگزینوس 8895 را برای دستگاه های موبایل معرفی کرد تا پاسخ قاطعی به شرکت کوالکام و چیپست اسنپدراگون 835 بدهد و سرعت ارتباط LTE را به یک گیگابیت بر ...

سامسونگ چند ماه قبل چیپست پرچمدار اگزینوس 8895 را برای دستگاه های موبایل معرفی کرد تا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پاسخ قاطعی به شرکت کوالکام و چیپست اسنپدراگون 835 بدهد و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سرعت ارتباط LTE را به یک گیگابیت بر ثانیه برساند.

حال غول تکنولوژی کره گام بزرگی را برداشته و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مودم چیپست اگزینوس 8895 را ارتقاء داده تا شاهد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نخستین مودم LTE Cat.18 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 6CA در جهان باشیم. این چیپ می تواند حداکثر سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان بیاورد.

سامسونگ اعلام کرده که برای توسعه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این سخت افزار و دستیابی به این نتیجه شگفت انگیز، همکاری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نزدیکی با شرکت مخابراتی ژاپنی Anritsu داشته. البته تصور چنین سرعتی برای ما - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بسیار دشوار است، ضمن اینکه در دنیای واقعی هم احتمالاً نتوان به حداکثر آن رسید، اما دریافت 1.2 گیگابیت داده در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هر ثانیه به معنای دانلود یک فیلم کامل با کیفیت تمام اچ دی در کمتر از 10 ثانیه خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

گفتنیست فناوری «تجمیع حامل» (Carrier Aggregation) یا همان CA به معنای ترکیب چندین حامل از اپراتورهای مخابراتی با پهنای باند متفاوت است، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که نرخ انتقال داده و عملکرد شبکه را تا حد زیادی ارتقاء می دهد. افزایش قابلیت تجمیع، علاوه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بر سرعت بیشتر، پایداری ارتباط داده ای را هم بالاتر می برد.

طبق اظهارات سامسونگ، این فناوری جدید تا پایان سال جاری میلادی به مرحله تولید انبوه می - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رسد. با این حال هنوز مشخص نیست آیا مودم های Cat.18 در گلکسی نوت 8 که 23 آگوست سال جاری برابر با یکم شهریور ماه معرفی می شود، به کار گرفته خواهند شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone