تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16853.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی آیفون ۱۲ ساختار مگ‌سیف را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

عرضه رسمی آیفون ۱۲ از فردا شروع می‌‌شود اما چینی‌ها زودتر از بقیه به این موبایل دست پیدا کرده و آنرا کالبدشکافی کرده‌اند. آنچه در این ویدیو جلب توجه می‌کند ظرفیت کمتر از حد انتظار ...

عرضه رسمی آیفون ۱۲ از فردا شروع می‌‌شود اما چینی‌ها زودتر از بقیه به این موبایل دست پیدا کرده و آنرا کالبدشکافی کرده‌اند. آنچه در این ویدیو جلب توجه می‌کند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - ظرفیت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - کمتر از حد انتظار باتری است که از ۲۸۱۵ میلی آمپرساعت فراتر نمی‌رود.

در این ویدیو ساختار آیفون ۱۲ با نسل قبل هم مقایسه می‌شود که علی رغم برخی شباهت‌ها در لایه‌بندی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - کلی، تفاوت‌های کلیدی نیز میان آنها وجود دارد. برای مثال بورد اصلی به واسطه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - اضافه شدن پشتیبانی از 5G و موارد دیگر کمی بزرگتر شده است. همانطور که می‌بینید مودم بکار رفته برای اتصال به شبکه پنجم همان کوالکام X55 است اما اپل از طراحی آنتن‌های سفارشی استفاده کرده است.

علی رغم افزایش سطح بورد، اپل با کاهش ابعاد چند آیتم توانسته ابعاد کلی دستگاه را حتی از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - مدل قبلی هم باریکتر سازد. برای مثال مونتاژ موتور تپتیک و نمایشگر OLED به شکلی انجام شده که از نسل قبلی باریکتر هستند. همچنین ظرفیت باتری هم نسبت به نسل قبل ۱۵ درصد کمتر شده و از ۲۸۱۵ میلی آمپرساعت فراتر نمی‌رود.

مجموع این موارد باعث شده آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ حدود ۱۱ درصد باریکتر و ۱۶ درصد سبکتر باشد. با این حال ظرفیت محدود باتری برای موبایلی با نمایشگر ۶.۱ اینچی که قرار است به شبکه 5G هم متصل شود، ممکن است به مذاق کاربران این موبایل خوش نیاید چرا که بررسی‌ها نشان داده اتصال به 5G حدود ۲۰ درصد سریعتر باتری را تخلیه می‌کند.

در بخش پشتی هم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - ساختار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - حلقه مغناطیسی دیده می‌شود که امکان اتصال لوازم جانبی سازگار با مگ سیف به گوشی را ممکن می‌سازد..

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone