🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18879.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

این ابزار پوشیدنی جدید بدن را به باتری تبدیل می‌کند

محققان نوعی ابزار پوشیدنی ارزان‌قیمت و انعطاف‌پذیر ساخته‌اند که در تماس با پوست گرمای بدن را به برق تبدیل می‌کند. این ابزار که توسط دانشگاه کلرادو بولدر توسعه داده شده، انعطاف پذیر و کشسان است ...

محققان نوعی ابزار پوشیدنی ارزان‌قیمت و انعطاف‌پذیر ساخته‌اند که در تماس با پوست گرمای بدن را به برق تبدیل می‌کند.

این ابزار که توسط دانشگاه کلرادو بولدر توسعه داده شده، انعطاف پذیر و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - کشسان است به همین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - دلیل می‌توان آن را به شکل حلقه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - یا گردنبند و یا لوازم دیگری که با پوست در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - ارتباط هستند درآورد. این وسیله با استفاده از یک ژنراتور ترموالکتریک گرمای طبیعی بدن را به الکتریسیته تبدیل می‌کند.

یکی از محققان می‌گوید هدف آنها ساخت ابزاری است که به کمک آن بتوان برق دستگاه‌های الکترونیکی را بدون نیاز به باتری تأمین کرد. این اختراع در حال حاضر توانایی تولید ۱ ولت انرژی به ازای هر سانتی متر مربع از پوست را دارد که ناچیز است اما به گفته محققان برای تأمین انرژی ساعت‌ها یا دستبندهای هوشمند کافی خواهد بود.

از مزایای ابزار پوشیدنی جدید می‌توان به انعطاف پذیر بودن و همچنین قابلیت خودترمیمی اشاره کرد. علاوه بر این کاملا قابل بازیافت است به گونه‌ای که با غوطه ور شدن درون محلول خاص برخی قسمت‌های آن تجزیه و قطعات الکترونیکی از آن جدا می‌شوند که می‌توان از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - آنها برای مصارف دیگر استفاده کرد. محققان اشاره می‌کنند که هدف آنها ساخت ابزاری است که «تا حد امکان ارزان و قابل اطمینان بوده و در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - عین ضررش برای محیط صفر یا بسیار کم باشد.»

یکی از نکات قابل توجه اختراع مورد بحث بهره‌برداری از بدن به عنوان منبع انرژی و گرمایی است که همواره تلف می‌شود. یکی از محققان می‌گوید: «ژنراتورهای ترموالکتریک در تماس نزدیک با بدن انسان هستند و می‌توانند گرمایی که در حالت معمولی تلف می‌شود را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - به برق تبدیل کنند.»

نتایج این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - تحقیق در ژورنال Science Advances منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone