🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35686.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی بوک ۲۰۱۸ سامسونگ با بهره گیری از ویندوز ۱۰ در راه است

تنها اندکی بعد از آنکه کوالکام خبر از معرفی قریب الوقوع گجتی تازه توسط سامسونگ را داد که از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۵۰ بهره می برد و سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در خود خواهد ...

تنها اندکی بعد از آنکه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - کوالکام خبر از معرفی قریب الوقوع گجتی تازه توسط سامسونگ را داد که از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۵۰ بهره می برد و سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در خود خواهد داشت، گواهی جدیدی منتشر شده که توسط اداره بازرسی قطعات الکترونیک روسیه صادر گردیده و خبر مربوط به وجود گلکسی بوک ۲۰۱۸ سامسونگ با سیستم عامل ویندوز ۱۰ را تایید می نماید.

این گواهی که نخستین بار در تاریخ ۲۷ ژوئن (مصادف با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - ششم تیرماه) منتشر شده، مستقیما به محصولی تحت عنوان «تبلت ویندوزی گلکسی بوک» و شماره مدل های احتمالی آن شامل Samsung SM-W737 و SM-W738 اشاره می کند. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - علاوه بر این، از وجود نسخه های دیگر برای گلکسی بوک سامسونگ نیز حرف هایی به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - میان آمده که با شماره مدل های SM-W737A، SM-W737N، SM-W737V و SM-W738N به آنها اشاره شده است.

شاید بد نباشد اشاره کنیم که چند هفته پیش کوالکام از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - ساخت یک گجت ویندوزی خبر داد که از تازه ترین سیستم روی چیپ این شرکت بهره می برد. البته مشخص نیست دستگاهی که گواهی صادر شده توسط - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - اداره روسیه به آن اشاره نموده همان گجتی است که کوالکام و سامسونگ خبر معرفی قریب الوقوعش را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - داده بودند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - یا خیر.

چیپست گلکسی بوک ۲۰۱۸ را کدامیک تامین می کند؛ کوالکام یا اینتل؟

از آنجایی که گلکسی بوک دستگاهی است که در وهله نخست به عنوان تبلت مورد استفاده قرار می گیرد (درست - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - مانند سایر گجت های مبتنی بر ویندوز ۱۰ که از چیپست های اسنپدراگون استفاده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - می کنند) می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - توان اینطور نتیجه گرفت که گلکسی بوک ۲۰۱۸ سامسونگ همان تبلتی است که کوالکام به آن اشاره کرده بود.

البته روشن است که سامسونگ می تواند درست همان استراتژی سابق - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - را برای ساخت تبلت ها و نوت بوک های ویندوزی اش دنبال کند و از چیپست های ساخت اینتل در گلکسی بوک بعدی خود بهره بگیرد، با این حال گزینه محتمل تر آن است که غول تکنولوژی کره ای به پیروی از Envy X2 اچ پی، گلکسی بوک بعدی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - خود را هم با چیپست اینتل و هم با چیپست کوالکام ارائه نماید.

در هر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - صورت اگر بنا شد که سامسونگ گزینه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - آخر را انتخاب کند بهتر است که تدابیر لازم را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - برای جلوگیری از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - سر درگمی کاربرانش اتخاذ نماید و به نحوی در نامگذاری این محصول مشخص کند که از کدام چیپست بهره می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هابیل نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
جلال آباد آستارا سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در جلال آباد شهر آستارا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone