🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15367.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر و ویدیوی ماکت آیفون ۱۳ پرو ؛ ناچ کوچکتر و مکان متفاوت دوربین سلفی [تماشا کنید]

یک وبلاگ مرتبط با زنجیره تامین در ژاپن ویدیو و تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به ماکت آیفون ۱۳ پرو است. اگر این ماکت متعلق به آیفون بعدی باشد می‌توان گفت که ...

یک وبلاگ مرتبط با زنجیره تامین در ژاپن ویدیو - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - و تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به ماکت آیفون ۱۳ پرو است. اگر این ماکت متعلق به آیفون - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - بعدی باشد می‌توان گفت که ناچ و دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - آن طراحی متفاوتی نسبت به گذشته دارد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان

این ماکت آیفون ۱۳ پرو احتمالا بر اساس طرح‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - شماتیک فاش شده از زنجیره تامین طراحی شده است. به طور معمول چنین اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - پیش از رونمایی رسمی از گوشی در اختیار تولید کنندگان لوازم جانبی قرار می‌گیرد تا محصولات خود را بر اساس آن طراحی کنند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان

بنا بر این گزارش ناچ آیفون ۱۳ پرو ارتفاعی ۵.۳۵ میلی‌متری دارد؛ در حالی که این عدد در آیفون ۱۲ پرو ۵.۳ میلی‌متر است. از نظر پهنا اما ناچ آیفون ۱۳ پرو ابعادی ۲۶.۸ میلی‌متری دارد که به میزان محسوسی نسبت به ۳۴.۸۳ میلی‌متر در آیفون ۱۲ پرو کوچک‌تر است. به نظر می‌رسد دلیل این که ناچ اندکی ارتفاع بیشتری دارد به منتقل کردن اسپیکر به حاشیه بالایی مربوط باشد. به همین دلیل اپل مجبور شده دیگر قطعات این بخش را کمی پایین‌تر قرار دهد. پیش از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - رونمایی آیفون ۱۲ هم شایعه شده بود که شاهد این طراحی برای اسپیکر خواهیم بود که البته در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - نهایت چنین اتفاقی را شاهد نبودیم و اسپیکر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - آیفون - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - ۱۲ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - هم ظاهری مشابه آیفون XS ،X و ۱۱ دارد.

این ماکت که به دست وبلاگ Macotakara رسیده همچنین نشان می‌دهد اپل قصد دارد جای دوربین سلفی را نیز تغییر دهد و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - از سمت راست ناچ به سمت چپ منتقل نماید. هنوز دلیل چنین تصمیمی مشخص نیست اما احتمال دارد چینش متفاوت اجزای داخلی قرار گرفته در ناچ موجب چنین تفاوتی باشد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان

به غیر ناچ کوچکتر و تغییر مکان دوربین سلفی، تفاوت چندان دیگری بین ظاهر آیفون ۱۳ پرو با نسل فعلی مشاهده نمی‌شود. انتظار می‌رود گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از نظر طراحی بسیار شبیه به آیفون ۱۲ باشند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آبیک استان زنجان - و تغییراتی از جمله نمایشگر بهبود یافته و مجهز شدن به تاچ آی‌دی شامل حالشان شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone