تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27227.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی اوبر از طراحی داخلی تاکسی‌های پرنده؛ ترکیبی از کابین هلیکوپتر و فضاپیما

اوبر برای اولین بار از طراحی فضای داخلی کابین تاکسی های پرنده رونمایی کرده که در عین سادگی بسیار شیک به نظر می رسد. اوبر در زمینه تاکسی های اشتراکی بسیار موفق عمل کرده اما در ...

اوبر برای اولین بار از طراحی فضای داخلی کابین تاکسی های پرنده رونمایی کرده که در عین سادگی بسیار شیک به نظر می رسد.

اوبر در زمینه تاکسی های اشتراکی بسیار موفق عمل کرده اما در کنار آن سعی داشته سرویس های جدیدی نظیر اسکوتر، دوچرخه و حتی سفر با هلیکوپتر را نیز به مجموعه خود اضافه کند. در این بین بلندپروازانه ترین نقشه - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آنها تاکسی های پرنده است و حالا با رونمایی از طراحی داخلی این خودروها عزم خود برای عملی کردن ایده ای جسورانه را به نمایش گذاشته اند.

فضای داخلی کابین چندان تخیلی نیست و می توان آن را طرحی بین - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هلیکوپترهای مدرن و فضاپیمای کرو دراگون اسپیس اکس به شمار آورد. در این طرح چهار صندلی برای مسافران در نظر گرفته شده که دو به دو کنار هم قرار گرفته اند. پشت صندلی دوم نیز فضایی برای بار و وسایل مسافران تعبیه شده است.

جدای از - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نور آبی آرامش بخش و کمربندهای ایمنی خاص، از دیگر ابزارهای رفاهی هواپیماها خبری نیست و البته جای تعجب هم ندارد چرا که اوبر در مسافت های کوتاه از تاکسی های پرنده استفاده خواهد کرد. همانطور که در - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تصاویر می بینید فضای بین صندلی ها به اندازه ای نیست که - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سرنشینان مرفه در مسافت های طولانی به راحتی با آن کنار بیایند.

کمپانی آمریکایی این طرح را با همکاری «سفرن کابین» آماده کرده و امیدوار است کابین ساده اما شیک آن در خودروهای الکتریکی - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عمود پرواز (EVTOL) به یک مرجع تبدیل شوند.مسئولیت تولید تاکسی های پرنده اوبر به کمپانی های مختلفی - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نظیر بویینگ، بل و Jaunt واگذار شده و به همین خاطر طرح های مشترک سفرن و اوبر از انعطاف پذیری لازم برای سازگاری با محصولات این شرکت ها برخوردار است.

اوبر نخستین پرواز آزمایشی تاکسی های پرنده - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را سال میلادی آینده کلید می زند و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود در ۲۰۲۳ این سرویس رادر بخشی ایالت های آمریکا راه اندازی خواهد کرد. سرویس اوبر کاپتر برای جابجایی از طریق هلیکوپتر هم از ۱۸ تیرماه در دسترس مشترکین - تعمیرات یخچال مابه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پلاتینوم و دایموند این شرکت قرار می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone