🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41601.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل میزان فروش محصولاتش در سال گذشته را اعلام کرد

گوگل همین حالا در حال برگزاری رویداد معرفی محصولاتش است و طبق معمول پیش از آنکه به بخش اصلی برسد، سعی می کند با اعلام میزان فروش محصولاتش مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد. در ...

گوگل همین حالا در حال برگزاری رویداد معرفی محصولاتش است و طبق معمول پیش از آنکه به بخش اصلی برسد، سعی می کند با اعلام میزان فروش محصولاتش مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد.

در ابتدای این مراسم مدیر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بخش سخت افزار گوگل، «ریک استرلو» به روی صحنه آمده و ارقام جالب توجهی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از فروش محصولات این شرکت را اعلام کرد.

علی رغم اینکه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوگل تازه به زمینه سخت افزار وارد شده اما توانسته است با فروش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 55 میلیون کروم کست رکورد بی نظیری از خود برجا بگذارد. این رقم شامل دستگاه هایی که کروم کست در سیستم داخلی آنها تعبیه شده نیز می شود.  تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - او اعلام کرد که Google WiFi پرفروش ترین روتر شبکه جهان است. باتوجه به افزایش محبوبیت روترها در میان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاربران، باید انتظار فروش بیشتر این محصولات را نیز داشته باشیم.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

محصول بعدی که استرلو به آن پرداخت Google Assistant یا دستیار هوشمند گوگل بود. مدیر سخت افزار گوگل تاکید کرد که این شرکت در سال گذشته بیش از 100 میلیون پاسخ منحصربفرد به این دستیار اضافه کرده که می تواند آن را به رقیب قدرتمندی برای الکسای امازون و سیری اپل تبدیل کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در پایان استرلو به سراغ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موبایل پیکسل رفت و علی رغم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عدم اشاره به میزان دقیق فروش این اسمارت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فون، ادعا کرد که این محصول توانسته نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند.

برای اطلاع از خبرهای بیشتر درباره محصولات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جدید گوگل با پوشش زنده دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone