🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23046.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی M31 معرفی شد؛ دوربین چهارگانه و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

گلکسی M31 نخستین عضو از سری M سامسونگ است که با هدف تسخیر بازارهای اقتصادی در سال ۲۰۲۰ از راه سیده است. این گوشی در کنار به ارث بردن باتری قدرتمند گلکسی M30 و M30s ...

گلکسی M31 نخستین عضو از سری M سامسونگ است که با هدف تسخیر بازارهای اقتصادی در سال ۲۰۲۰ از راه سیده است. این گوشی در کنار به ارث بردن باتری قدرتمند گلکسی M30 و M30s از نظر دوربین به مراتب از آنها برتر است.

گلکسی M31 به نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد مجهز شده که رزولوشن +FHD را به ارمغان می آورد. این صفحه نمایش نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ دارد و روی آن یک ناچ U شکل برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران

به سیاق دیگر گوشی های اقتصادی بدنه گلکسی M31 هم از پلی کربنات ساخته شده است. در گوشه فوقانی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - این پنل دوربین چهارگانه ای جاخوش کرده که سنسور  اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است که از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - طریق ترکیب چهار پیکسل با یکدیگر تصویر ۱۶ مگاپیکسلی با کیفیتی را حتی در محیط های با نور ناکافی ثبت می کند. در کنار این حسگر یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج قرار گرفته اند. پنل پشتی همچنین میزبان سنسور اثر انگشت فیزیکی است.

از نظر سخت افزار پردازشی سامسونگ گلکسی M31 را به چیپست - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - اگزینوس ۹۶۱۱ مجهز کرده که قبلا در گلکسی A51 هم شاهدش بودیم. پیکربندی حافظه هم شامل ۴ یا ۶ گیگابایت رم در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1 می شود که البته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - با استفاده از حافظه microSD قابل افزایش است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران

یکی دیگر از ویژگی های شاخص این گوشی باتری پر قدرت ۶ هزار میلی آمپر ساعتی است که که از طریق پورت USB-C و با توان ۱۵ وات شارژ می شود. گلکسی M31 از نظر نرم افزاری هم کاملا به روز است و با رابط کاربری One UI 2 بر پایه اندروید ۱۰ از راه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - می رسد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، پشتیبانی از بلوتوث ۵ و عرضه در رنگ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - های مشکی و آبی اشاره - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - کرد.

نسخه پایه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - گلکسی M31 با ۴ گیگابایت رم ۲۰۸ دلار قیمت دارد اما برای خرید مدل ۶ گیگابایتی باید ۲۲۲ دلار کنار بگذارید. این گوشی از ۱۵ اسفند روانه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نکا استان مازندران - بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone