🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30366.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت ZTE هم به شمار تولیدکنندگان موبایل تاشو پیوست

کمپانی ZTE در سال ۲۰۱۷ میلادی از گوشی Axon M با دو صفحه نمایش ۵.۲ اینچی رونمایی کرد که این نمایشگرها با لولا به هم متصل بودند. البته مفهوم و تکنولوژی بکار رفته برای موبایل تاشو با ...

کمپانی ZTE در سال ۲۰۱۷ میلادی از گوشی Axon M با دو صفحه نمایش ۵.۲ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - اینچی رونمایی کرد که این نمایشگرها با لولا به هم متصل بودند. البته مفهوم و تکنولوژی بکار رفته برای موبایل تاشو با موبایل قدیمی این شرکت تفاوت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل کمپانی چینی یاد شده پتنت جدیدی برای موبایل تاشو ثبت کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد با تولید چنین محصولی از دیگر تولیدکنندگان عقب نیفتد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان

همانطور که می‌دانید تا به حال مشخص شده که هرکدام از شرکت‌های سامسونگ، هواوی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - و ال جی قصد دارند که موبایل تاشو متفاوتی در سال میلادی آینده عرضه کنند. اکنون با ثبت شدن پتنتی جدید از این شرکت درباره موبایل تاشو - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - ، به نظر می‌رسد ZTE هم قصد دارد سراغ تولید چنین محصولی برود. به گزارش پتنت مذکور سال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - گذشته در سازمان مالکیت معنوی ملی چین یا CNIPA ثبت شده است.

بر اساس پتنت لو رفته، گوشی‌های یاد شده شباهت زیادی به طرح‌هایی دارند که ماه گذشته توسط سامسونگ معرفی شده بودند و همانند همین محصولات، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - از یک نمایشگر خارجی در بدنه‌ی جلویی بهره - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌برند. در بدنه‌ی پشتی آنها نیز یک دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان

در این پتنت به سایز نمایشگر‌های استفاده شده در موبایل تاشو ZTE اشاره نشده اما بزرگی صفحه نمایش استفاده شده در تبلت، دو برابر نمایشگر خارجی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - خواهد بود. البته بر خلاف طرح های لو رفته از موبایل سامسونگ، این دو نمایشگر، کشیدگی و بلندی یکسانی دارند.

در سه ماهه اول - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - سال ۲۰۱۸ میلادی، ZTE موفق شده بود که به چهارمین تولیدکننده موبایل در ایالات متحده بدل شود اما با توجه به تحریم این شرکت بنابر گزارشاتی مبنی بر جاسوسی برای دولت چین، موتورولا تصمیم موفق شد این جایگاه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نجف آباد استان اصفهان - را در سه ماهه دوم و سوم از آن خود کند. به همین دلیل احتمال دارد که موبایل تاشو ZTE هیچگاه در بازار آمریکا عرضه نگردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone