🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13482.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

توشیبا رکورد ارتباط کوانتومی را با ۶۰۰ کیلومتر فیبر نوری شکست

شرکت‌های مختلفی روی اینترنت کوانتومی کار می‌کنند و می‌خواهند در آینده نه چندان نزدیک چنین ایده‌ای را عملیاتی کنند. حالا محققان توشیبا توانسته‌اند ارتباط کوانتومی را به واقعیت نزدیکتر کنند و با فیبر نوری ۶۰۰ ...

شرکت‌های مختلفی روی اینترنت کوانتومی کار می‌کنند و می‌خواهند در آینده نه چندان نزدیک چنین ایده‌ای را عملیاتی کنند. حالا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - محققان توشیبا توانسته‌اند ارتباط کوانتومی را به واقعیت نزدیکتر کنند و با فیبر نوری ۶۰۰ کیلومتری، در این زمینه رکورد بزنند.

در کامپیوترهای سنتی، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - اطلاعات به عنوان بیت‌هایی رمزگذاری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - می‌شوند که به صورت صفر یا یک نمایش داده می‌شوند، اما در کامپیوترهای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - کوانتومی با بیت‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - کوانتومی یا کیوبیت سروکار داریم که می‌توانند بطور همزمان در هر دو حالت رمزگذاری شوند. این قابلیت موجب افزایش چشمگیر قدرت محاسباتی می‌شود.

برای مثال سال گذشته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - میلادی یک کامپیوتر کوانتومی چینی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - توانست محاسبه‌ای که با ابرکامپیوتر سنتی در ۲.۵ میلیارد سال انجام می‌شود را در ۲۰۰ ثانیه به انجام برساند. با این وجود، استفاده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - از کامپیوترهای کوانتومی چالش‌های مخصوص به خودش را دارد که حساسیت فوق‌العاده بالای کیوبیت‌ها در برابر تداخل و نویزهای محیطی است، بنابراین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - نمی‌توان در فاصله‌های طولانی آن‌ها را منتقل کرد.

با این حال، محققان توشیبا حالا توانسته‌اند با فیبرهای نوری دست به یک رکوردشکنی بزنند. کلید اصلی این موفقیت، تکنیک تثبیت باند دوگانه است که توسط آن‌ها توسعه یافته. این فناوری دو سیگنال مرجع نوری را همراه با کیوبیت‌ها ارسال می‌کند که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - به عنوان تاخیر فاز یک پالس نوری ضعیف، رمزگذاری می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان

اولین سیگنال مرجع در یک طول موج قرار دارد و برای این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فومن استان گیلان - طراحی شده که هرگونه نوسانات محیطی را از بین ببرد. سیگنال دوم، در همان طول موج کار می‌کند و خود کیوبیت‌ها برای کنترل دقیق فاز نور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تیم توشیبا با استفاده از این روش، توانست سیگنال کوانتومی را برای چندین نانومتر ثابت نگه دارد که منجر به انتقال داده در مسافتی بیش از ۶۰۰ کیلومتر درون فیبرهای نوری شده است. این رکورد، تقریبا ۶ برابر رکورد قبلی در ارتباطات کوانتومی محسوب می‌شود.

با وجود چنین رکوردشکنی، با طولانی‌ترین ارتباط کوانتومی روبه‌رو نیستیم و این رکورد در اختیار یک ارتباط ماهواره‌ای با طول ۱۲۰۰ کیلومتر است. با این وجود اینترنت کوانتومی نیاز به ترکیبی از ماهواره‌ها و فیبرهای نوری دارد، بنابراین دستاورد اخیر تیم توشیبا اهمیت بالایی دارد.

به گفته توشیبا، اولین استفاده از این فناوری برای «توزیع کلید کوانتومی» (QKD) خواهد بود که یک تکنیک رمزگذاری با قوانین فیزیک کوانتومی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone