تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30217.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

«ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی» از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه در همین دانشگاه برگزار خواهد شد تا ظرفیت‌های بالای بازار سرمایه به دانشجویان و کارآفرینان علاقه­‌مند به این زمینه معرفی شود. ماراتن مالی ...

«ماراتن مالی دانشگاه شهید بهشتی» از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ بهمن - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ماه در همین دانشگاه برگزار خواهد شد تا ظرفیت‌های بالای بازار سرمایه به دانشجویان و کارآفرینان علاقه­‌مند به این زمینه معرفی شود.

ماراتن مالی شهید بهشتی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌شود و پیش‌بینی می‌شود ۲۵ تیم ۳ تا ۵ نفره در این رویداد ثبت‌نام کنند. یکی از الزامات این شرکت ثبت‌نام گروهی افراد در این رویداد است که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اعضای تشکیل دهنده تیم‌ها می‌توانند شامل برنامه‌نویس، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سمت سرور و کاربر، طراح رابط کاربری، بازاریاب و ...  باشند.

برای شرکت در این رویداد نیازی به داشتن ایده نیست. این ماراتن تحت عنوان فین وارز (finwars)، یک مسابقه برنامه‌نویسی است و اینطور - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که «مهدی دهقان» دبیرخانه اجرایی رویداد ماراتن مالی شهید بهشتی به دیجیاتو می‌گوید پیش از این رویداد در تاریخ ۷ بهمن کارگاهی برای تیم‌ها برگزار می‌شود تا تمامی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چالش‌های مسابقه برای آنها توضیح داده شود:

«۱۰ بهمن ماه ماراتن آغاز خواهد شد. موضوعاتی در زمینه چالش‌های مالی به عنوان موضوع مطرح می‌شود تا تیم‌ها بر اساس آن برنامه‌نویسی کنند. در طی این سه روز، شرکت کنندگان در دانشگاه مستقر خواهند شد و فرصت دارند تا نسخه‌ای از راه حل‌هایی که برای این چالش‌ها یافته‌اند را ارائه کنند. در نهایت ظهر روز ۱۲ بهمن داوران نسخه‌ها را بررسی خواهند کرد.»

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

به گفته دهقانی قرار است به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۱۰ میلیون، ۵ میلیون و ۳ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - میلیون تومان جایزه نقدی داده شود و علاوه بر آن تیم‌ها در صورت تمایل می‌توانند به مدت سه ماه در شتاب‌دهنده فارابی بمانند و در طی این مدت شتاب‌دهنده برای تیم‌ها کارگاه‌های آموزشی، فضای کاری و حمایت مالی را فراهم خواهد کرد.

این رویداد توسط شرکت مهتاب و با همکاری مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد و داوران و مربیانی از مرکز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رشد دانشگاه شهید بهشتی، شتابدهنده فارابی، بانک قرض الحسنه مهر ایران و ...حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone