تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30306.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ماجرای روز بزرگداشت تیم کوک از زبان مدیرعامل ویز

در سال ۲۰۱۲ و درست یک روز بعد از آغاز به کار اپل مپس، تیم کوک نامه ای سرگشاده را در وبسایت این شرکت منتشر کرد و در باب اپلیکیشن نقشه اپل گفت: ما واقعا ...

در سال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ۲۰۱۲ و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - درست یک روز بعد از آغاز به کار اپل مپس، تیم کوک نامه ای سرگشاده را در وبسایت این شرکت منتشر کرد و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در باب اپلیکیشن نقشه اپل گفت:

ما واقعا به خاطر ناامید شدنتان [از این محصول] ابراز تاسف میکنیم.

اما در ادامه آن نامه جملاتی نوشته شده بود که سرنوشت یک استارتاپ ناشناخته به نام ویز را برای همیشه تغییر داد و آن جملات چیزی نبودند جز پیشنهادات برای استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی بهتر.

کوک در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بخش دیگری از نامه خود گفته بود:

همزمان با اینکه ما تلاش می کنیم اپلیکیشن نقشه مان را بهبود بدهیم شما میتوانید از راه کارهای جایگزین استفاده کنید و اپلیکیشن هایی نظیر بینگ، MapQuest و ویز را از اپ استور دانلود نمایید.

حالا آنطور که نوام باردین مدیرعامل ویز در مصاحبه اخیرش با بیزنس اینسایدر گفته: این روز هرساله در ویز جشن گرفته می شود.

باردین می گوید: آن روز در واقع لحظه شناخته شدن ما - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بود و از آن زمان به بعد اتفاقات سرعت بیشتری به خود گرفتند و در نهایت خرید ویز در سال ۲۰۱۳ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رقم خورد.

البته این گوگل بود که ویز را با قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد؛ رقمی که در آن زمان بسیار قابل توجه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بود.

باردین ادامه می دهد: ما این روز را روز تیم کوک نامیده ایم و هر سال آن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را در شرکت جشن می گیریم.

اشاره کنیم که در ابتدای امر برخی قابلیت های نرم افزار ویز از جمله گزارش تصادفات پیش روی و حضور پلیس آن را از رقبایی نظیر مپس متمایز می کرد، هرچند که گزارش شد گوگل نیز به دنبال ارائه قابلیتی مشابه به این، در نرم افزار نقشه خود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone