تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10388.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از دستگاه پردازشگر داده بورس برای ماینینگ؛ شرکت برق خبر از شناسایی ماینرها داد

یک عضو هیئت مدیره شرکت بورس درمورد کشف چند دستگاه ماینر در این شرکت اعلام کرد که از دستگاه پردازشگر داده در شرکت بورس به عنوان دستگاه ماین استفاده شده است. همچنین سخنگوی صنعت برق ...

یک عضو هیئت مدیره شرکت بورس درمورد کشف چند دستگاه ماینر در این شرکت اعلام کرد که از دستگاه پردازشگر داده در شرکت بورس به عنوان دستگاه ماین استفاده شده است. همچنین سخنگوی - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - صنعت برق کشور با بیان اینکه با قرائت کنتور برق، افزایش مصرف قابل - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - تشخیص است اعلام کرد زمان زیادی از نصب ماینر در شرکت بورس نگذشته بود که شناسایی صورت گرفت.

روز گذشته شرکت توزیع برق تهران - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - با انتشار اطلاعیه‌ای، کشف 82 ماینر غیرمجاز در سازمان بورس تهران را تایید کرد. در همین راستا «حسین - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - بوستانی»، عضو هیئت مدیره سازمان بورس در گفتگو با ایسنا نسبت به این موضوع شفاف سازی کرده و گفت:

«در کمیته ساختمان - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - هیئت مدیره قبل، مصوبه‌ای انجام می‌شود مبنی بر اینکه تعدادی دستگاه پردازنده برای مرکز داده یا همان دیتاسنتر شرکت بورس خریداری شود. این مصوبه هیچ اشاره‌ای به اینکه این دستگاه قرار است برای ماینر استفاده شود نداشته است و مشخصا در آن ذکر شده است که دستگاه - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - پردازشگر برای مرکز داده است. اما با توجه به اینکه - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - این دستگاه‌ها استفاده دوگانه‌ای دارند بعدا به نحو دیگری مورد استفاده قرار گرفته‌اند. هیئت مدیره نیز به هیچ وجه در جریان اینکه قرار است از دستگاه پردازشگر استفاده دیگری غیر از استفاده - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - مرکز داده شود، نبوده است.»

او در پاسخ به این سوال که چگونه از دستگاه پردازشگر داده به عنوان دستگاه استخراج رمزارز استفاده - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - شده است، گفت: «این - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - دستگاه‌ها پردازشگرهای قوی هستند. البته شخصا تخصص فنی درمورد این موضوع - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - ندارم، اما طبق صحبت - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - کارشناسان این دستگاه‌ها پردازشگر هستند که می‌توانند در دستگاه ماینر نیز استفاده شوند.»

شناسایی ماینرهای غیرمجاز با کنتور اندازه‌گیری

«رجبی مشهدی» سخنگوی صنعت برق نیز در رابطه با کشف و ضبط 82 دستگاه ماینر در ساختمان بورس تهران اظهار داشت این ماینرها به سرعت شناسایی شده‌اند: «به محض اینکه کنتور در دوره قرائت قرار می گیرد، افزایش مصرف قابل تشخیص است لذا زمان زیادی از نصب ماینر در شرکت بورس نگذشته بود که شناسایی - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - صورت گرفت.»

تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران

به گفته وی کنتورهای اندازه گیری یکی - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - از ابزارهای شناسایی هستند و در حال حاضر نیز بیشترین کشفیات از طریق همین کنتورهای اندازه گیری صورت گرفته است.

رجبی مشهدی با تاکید بر اینکه بیشترین آسیب را در این حوزه صنعت برق متحمل شده است، افزود: «هیچ هماهنگی با هیچ دستگاه - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - و سازمانی برای استفاده از ماینر صورت نمی گیرد چراکه بیشترین آسیب و خسارت متحمل صنعت - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - برق است و ما به هیچ عنوان با این موضوع موافق نیستیم.»

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا این امکان وجود دارد که در شرکت های دیگر نیز - تعمیرات یخچال الجی در شهر بابلسر استان مازندران - دستگاه های ماینر فعال باشند، گفت:

«قطعا مسئولان هر دستگاه نسبت به این مساله پاسخگو هستند و اگر کشفی در هر سازمان یا اداره‌ای انجام شود، برخورد جدی صورت خواهد گرفت، لذا مسئول ادارات دولتی قطعا نظارت کافی در این زمینه خواهند داشت و صنعت برق نیز با جدیت نسبت به این موضوع اقدام می کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قشنگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب آیا منطقه روستای قائمیه بابلسر تعمیر یخچال الجی MDI765DB هم دارید.
پاسخ: بله در روستای قائمیه شهر بابلسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone