تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10391.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مجلس ساز و کار تسهیل صدور مجوزهای کسب‌و‌کار را تعیین کرد: اعطای مجوز ظرف 3 روز کاری

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار موافقت کرده و ساز و کار آن را تعیین کردند. طبق این مصوبه، ثبت نام در درگاه ملی به منزله صدور مجوز کسب و کار ...

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار موافقت کرده و ساز و کار آن را تعیین کردند. طبق این مصوبه، ثبت نام در درگاه ملی به منزله صدور مجوز کسب و کار است و حداکثر ظرف سه روز کاری، مجوز به همراه شناسه یکتای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - آن برای متقاضیان به صورت آنلاین صادر می‌شود.

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار، اصل ماده یک این طرح و تبصره‌های یک تا 6 آن با 175 رای موافق، تصویب کردند. همچنین تبصره 7 این ماده جهت رفع ابهام به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

از چهارماه پس از لازم‌الاجراشدن این قانون، مجوزهای کسب‌وکار به عنوان مجوزهای ثبت محور شناخته می‌شوند و اتمام مراحل ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور به منزله صدور مجوز است.

متقاضیان این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - مجوزها بایستی در زمان ثبت نام در درگاه ملی مجوزها، فرم تعهد به اخذ استانداردهای اجباری و مراعات قوانین و شرایط حرفه‌ای مورد تایید هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار را امضا کنند.

مرکزملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار نیز موظف است حداکثر ظرف سه روز کاری پس از تکمیل ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور، مجوز به‌همراه شناسه یکتای آن برای شخص حقیقی یا حقوقی متقاضی را به شکل برخط صادر کند و مراتب را به‌اطلاع نهادهای نظارتی، اتاق‌های ایران،تعاون و اصناف، اتحادیه‌های صنفی، تشکل‌های ذی ربط و دستگاه‌های اجرایی مربوطه ازجمله سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان تامین اجتماعی برساند.

طبق این مصوبه، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - اطلاعات مورد نیاز درگاه ملی مجوزها برای درخواست مجوز، با استفاده از سامانه‌های ملی موجود تکمیل می‌شود. درصورتی که متقاضی در ثبت اطلاعاتی که سامانه‌های ملی موجود از آنها پشتیبانی نمی‌کنند مرتکب خلاف شود، مجوز صادره با تشخیص هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار از اعتبار ساقط شده و مرتکب، به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - مدت دو سال از خدمات این درگاه محروم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - می‌شود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان

در تبصره یک ماده یک آمده است که هر یک از مراجع صدور مجوز درصورت درخواست افزودن مجوزی به فهرست مجوزهای تاییدمحور، موظف هستند ادله و مستندات خود را به هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار ارائه کنند. هیئت درصورت موافقت، درخواست افزودن مجوز جدید را جهت تصویب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - به هیئت وزیران ارسال می‌کند.

همچنین براساس تبصره 2؛ کلیه مجوزهای کسب‌وکارهای تاییدمحور که شرایط اخذ مجوزشان پس از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - اتمام مهلت مندرج در صدر این ماده و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - تایید هیئت وزیران توسط مرجع صادرکننده مجوز در درگاه ملی مجوزهای کشور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - بارگذاری نشود با تشخیص هیئت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار به مجوز ثبت‌محور تغییر پیدا می‌کنند. سازمان بازرسی کل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - کشور و هیئت مقررات‌زدایی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - و بهبود محیط کسب و کار موظفند رئیس یا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - مدیران، مسئولان و اشخاصی که قصورشان در این خصوص محرز است را به شورای رقابت یا هیئت تخلفات اداری معرفی کنند.

در طول زمان بهره‌برداری از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - مجوزهای ثبت‌محور پس از اعتراض اشخاص - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - حقیقی یا حقوقی، اتحادیه‌های صنفی، تشکل‌ها یا دستگاههای اجرایی ذی ربط با ارائه‌ی دلایل توجیهی به هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌وکار و تشخیص هیئت و تایید هیئت وزیران، امکان تغییر مجوز موضوع این تبصره به تاییدمحور وجود دارد.

در تبصره سه نیز آمده چنانچه هر یک از مراجع صدور مجوز در موعد مقرر در درگاه ملی مجوزهای کشور، پاسخ درخواست کننده مجوز را اعم از قبول یا رد اعلام نکند، به منزله موافقت درنظر گرفته شده و مجوز مورد نظر از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور به طور خودکار صادر شده و در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

تمامی مسئولیت‌های حقوقی و صنفی که در رابطه با مجوزهای صادره، بر عهده مرجع صادرکننده است، در خصوص مجوزهای صادره شده در این فرآیند نیز پابرجاست. مرجع صدور مجوز درصورت رد درخواست، موظف است دلایل و مستندات تصمیم خود را به‌صورت مکتوب به اطلاع متقاضی برساند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان

طبق تبصره 4 این مصوبه ‌وضع هرگونه محدودیت و مانع قانونی در مسیر صدور مجوز، که خارج از چارچوب این قانون باشد به دلایلی از قبیل اشباع بازار، محدودیت ظرفیت و حدود صنفی یا بر اساس تعداد و یا فاصله جغرافیایی دارندگان و یا متقاضیان آن مجوز، ممنوع است. درصورت محدودیت منابع طبیعی یا محیط زیستی، وضع محدودیت به تشخیص نهادهای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - ذی ربط و منوط به تایید هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مجاز است.

براساس تبصره پنجم؛ ‌انتقال مجوزهای ناظر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - به صلاحیت‌های حرفه‌ای موکول به داشتن همان سطح صلاحیت و طی فرایند معمول اخذ مجوزهمچون قبولی در آزمون مربوطه، با تایید مرجع صادرکننده مجوز امکان پذیر است - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - و انتقال مجوزها تنها پس از گذشت دوسال از صدور مجوز و منوط به شروع فعالیت مجاز است و در صورتی که هر مجوز به مدت دوسال غیرفعال - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - باقی بماند، مرجع صادرکننده مجوز مکلف است پس از اخطار و اعطای مهلت یک‌ماهه به صاحب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - مجوز برای فعال سازی، به اعتبار مجوز صادره خاتمه دهد.

آن طور که در تبصره 6 قید شده ‌در مواجهه با استعلام ماموران دولتی، نظامی، انتظامی و ضابطین قضایی، ارائه شناسه یکتای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - مجوز صادره از سوی دارنده مجوزکفایت می‌کند. در صورت مثبت بودن استعلام، درخواست مدارک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - اضافی برای مجوز کسب‌وکار، جرم محسوب و مرتکب به یکی از مجازات‌های تعزیری درجه شش موضوع - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - ماده 19 قانون مجازات اسلامی محکوم می‌شود.

همچنین در تبصره 7 که برای بررسی بیشتر به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - کمیسیون ارجاع شد، آمده است؛ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - ‌از شش‌ماه پس از لازم‌الاجراشدن این قانون هرگونه استعلام، تمدید یا ابطال مجوز، تنها از طریق شناسه یکتای مجوز - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - صادره - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - (صادرشده از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور) قابل انجام است. امکان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - استعلام شناسه یکتای صادره برای دارندگان مجوزها در درگاه ملی مجوزهای کشور باید برای عموم مردم فراهم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - باشد. کسب‌وکارهایی که از دو سال پس از لازم‌الاجرا شدن این تبصره، شناسه یکتای مجوز صادره نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است براساس ماده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - یک طرح مذکور؛ ‌متن زیر به عنوان ماده 7 مکرر، به قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (44) قانون اساسی با اصلاحات و الحاقات بعدی الحاق - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - می‌شود.

در ماده 7 مکرر ذکر شده کلیه مجوزهای کسب‌وکار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - که سلامت، محیط‌زیست، بهداشت عمومی-اجتماعی یا امنیت ملی را تهدید می‌کنند یا مستلزم بهره‌برداری - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - از منابع طبیعی یا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - تغییر کاربری اراضی کشاورزی هستند، به تشخیص هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌وکار و تایید هیئت وزیران اگر تا سه ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون در درگاه ملی مجوزهای کشور ثبت شوند، به عنوان مجوزهای تایید محور که نیازمند بررسی و تایید مراجع صدور مجوز است معرفی شده و فعالیت در آن‌ها نیازمند طی مراحل اخذ مجوز بر اساس ماده 7 این قانون است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone