تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10394.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین تبلیغ پیکسل ۶ از عرضه آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد [تماشا کنید]

چندین ماه از زمانی که گوگل تصاویر سری پیکسل ۶ را منتشر کرد، می‌گذرد اما هنوز بطور کامل از این دستگاه‌ها رونمایی نشده و هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی وارد بازار می‌شوند. اما حالا جدیدترین ...

چندین - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - ماه از زمانی که گوگل تصاویر سری پیکسل ۶ را منتشر کرد، می‌گذرد اما هنوز بطور - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - کامل از این دستگاه‌ها رونمایی نشده و هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی وارد بازار می‌شوند. اما حالا جدیدترین تبلیغ پیکسل ۶ گوگل در ژاپن، از عرضه آن در آینده نزدیک - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - خبر می‌دهد.

با یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - روبه‌رو هستیم که در ابتدا به شباهت گوشی‌های هوشمند کنونی اشاره - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌کند. در ادامه - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - گوگل پیکسل ۶ و ویجت‌های موسیقی به - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - نمایش گذاشته می‌شوند.

در ادامه با چرخش متفاوت المان‌های هوم اسکرین روبه‌رو می‌شویم که با چیزی که در گوگل Keep و درایو دیده‌ایم، متفاوت است. از این ویجت‌ها برای کنترل موسیقی با تغییر آهنگ استفاده می‌شود. در یکی از ویجت‌ها شاهد نمایش نام خواننده یا آهنگ‌ساز هستیم و در کنار آن چندین دکمه به چشم می‌خورد. در - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - مرکز آن یک دکمه برزگ وجود دارد که هنوز از کاربردش بی‌اطلاعیم.

دیگر ویجت - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - موسیقی طراحی استانداردی دارد، اما دکمه‌های کنترل موسیقی در آن بسیار کوچک هستند و می‌توانند - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - برای کاربران دردسرساز شوند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران

از سایر - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - ویجت‌هایی که در این ویدیو به نمایش گذاشته می‌شوند می‌توان به ویجت آب و هوا، فوتوز، گفتگوها و ساعت اشاره کرد. در ویجت ساعت با - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - روز - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - و تاریخ روبه‌رو هستیم که با چیزی که امروز در گوگل Clock وجود دارد، متفاوت است. در پایان هم تراشه اختصاصی تنسور و دوربین این دستگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

گوگل در زمان معرفی اولیه سری پیکسل ۶ از عرضه آن‌ها در پاییز پیش رو خبر داد، اما تاریخ دقیقی در اختیار علاقه‌مندان قرار نداد. با این وجود گزارشی از برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۳ مهر ماه یعنی سه شنبه همین هفته خبر می‌دهد، اما هنوز گوگل دعوتنامه‌ای برای چنین مراسمی منتشر نکرده است.

این احتمال وجود دارد که گوگل بدون برگزاری مراسم، مشخصات کامل این دستگاه‌ها و همچنین قیمت - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - آن‌ها را اعلام کند - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - یا اینکه گزارش مربوط به چنین رویدادی اشتباه باشد. با این حال، همانطور که تبلیغ گوگل برای ژاپن - تعمیرات یخچال الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌گوید، در آینده نزدیک باید منتظر عرضه این گوشی‌های هوشمند باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone