تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10389.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تراشه‌های مدیاتک Filogic 830 و Filogic 630 برای روترها معرفی شدند

مدیاتک در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده و با تراشه‌های قدرتمند خود توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. اکنون این شرکت با معرفی خانواده Filogic قدم دیگری ...

مدیاتک در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده و با تراشه‌های قدرتمند خود توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. اکنون این شرکت با معرفی خانواده Filogic قدم دیگری برداشته است. تراشه‌های مذکور در بخش مودم‌ها و اتصالات کاربرد دارند و شامل دو عضو Filogic 830 و Filogic 630 می‌شود. تراشه اول اتصال وای‌فای 6/6E را میسر می‌کند و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان - دومی برای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان - وای‌فای ۶ کاربرد دارد. از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان - ویژگی‌های چیپ‌های مذکور می‌توان محاسبات پیشرفته و اتصال قابل اعتماد و با ثبات اشاره کرد.

معاون شرکت مدیاتک، «آلن ژو» اعلام کرده: «تراشه‌های جدید با طراحی یکپارچه در پی ایجاد راهکارهای پهن باند برای سازمان‌ها و خرده فروشی‌ها است که با سرعت فوق‌العاده، تاخیر کم و بهره‌وری عالی تجربیات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند.» او همچنین خاطر نشان کرد که تراشه‌های جدید ثبات در اتصال را به ارمغان می‌آورند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان  استان خراسان

چیپست Filogic 830 براساس لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان - یک تراشه کم مصرف ارائه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان - می‌کند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان - و همچنین راه‌‌حل‌های متمایزی برای روترها، سیستم‌های مش و اکسس پوینت‌ها دارد. چیپست Filogic 830 از چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز تشکیل شده که قدرت پردازشی ۱۸ هزار DMIP ارائه می‌دهد. وای‌فای 6/6E چهار در چهار با پشتیبانی از اتصال ۶ گیگابیت بر ثانیه و دو رابط اترنت ۲.۵ گیگابیتی از ویژگی‌های این چیپست هستند. تراشه Filogic 830 از موتورهای شتاب‌دهنده سخت افزاری داخلی برای سرعت بهتر و پایدارتر استفاده می‌کند و همچنین با فناوری FastPath، میزان تاخیر را کاهش می‌دهد.

تراشه Filogic 630 از وای‌فای با حداکثر سرعت ۳ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و از یک سیستم منحصر به فرد با ماژول - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان - front-end تشکیل شده است. هر دوی این تراشه‌ها را می‌توان برای اتصال‌های سه بانده پهن باند و اکسس پوینت‌های سازمانی استفاده کرد که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خراسان استان خراسان - قابلیت ترکیب با روترهای خرده فروشی را نیز دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone