تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27293.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ثبت سفارش ۳ میلیون موبایل؛ احتمال کاهش حباب قیمت در بازار ایران

«حسین فلاح جوشقانی» رییس سازمان رگولاتوری و رئیس کارگروه رجیستری تلفن همراه با بیان این که ارز برای واردات گوشی تلفن همراه تامین شده است، از واردات حدود ۳ میلیون گوشی ثبت سفارش شده خبر ...

«حسین فلاح جوشقانی» رییس سازمان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رگولاتوری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و رئیس کارگروه رجیستری تلفن همراه با بیان این که ارز برای واردات - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گوشی تلفن همراه تامین شده است، از واردات حدود ۳ میلیون گوشی ثبت سفارش شده خبر داد که موجب کاهش قیمت گوشی خواهد شد.

جوشقانی با ارائه این توضیحات - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در برنامه خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما، با بیان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اینکه با تمهیدات - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بانک مرکزی، اکنون ارز برای واردات گوشی‌های همراه به صورت تجاری تامین شده است، گفت حدود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ۳ میلیون گوشی ثبت سفارش شده که پس از ورود به بازار موجب کاهش قیمت گوشی‌های همراه خواهد شد.

جوشقانی می‌گوید حدود ۶۰ تا ۷۰ شرکت وارد کننده برای واردات گوشی همراه، ثبت سفارش کردند و به نظر نمی‌رسد انحصاری در این حوزه باشد. وی با اشاره به اینکه اکنون قیمت گوشی های همراه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حدود ۲۰ درصد حباب دارد، عنوان کرد: «بازار موبایل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تا ۲ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ماه آینده به اندازه کافی تامین خواهد شد و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با ورود این گوشی ها، قیمت ها حدود ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه طرح رجیستری مسافری وجود ندارد، افزود: «زمانی که طرح رجیستری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گوشی همراه اجرا شد سامانه ای برای مسافران در گمرک تعریف شد تا بتوانند گوشی هایی را که با خود می آورند ثبت کنند اما پس از نوسانات ارزی که واردات تجاری محدود شد، کسانی از طریق سامانه مسافری گوشی هایی را وارد و ثبت و به بازار ارائه می کردند که به سامانه رجیستری مسافری معروف شد اما در حقیقت چیزی به این عنوان نداریم.»

او باور دارد بخشی از علت بالا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بودن قیمت گوشی‌های همراه، کمبود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تعداد گوشی است که البته اکنون امکان واردات گوشی‌های همراه به صورت تجاری فراهم شده است: «از ابتدای همین ماه با اطلاع رسانی و تامین ارز، اتصال سامانه رجیستری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مسافری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و ناجا برقرار است و مسافر بودن یا نبودن فرد واردکننده گوشی بررسی می‌شود و هر مسافر فقط یک گوشی می تواند وارد کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خسرو نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آفرین به شرکت تعمیرچی شعبه تکاب! خدماتشون واقعا حرفه‌ای بود، یخچال فیلور مشتری به صورت کامل تعمیر شد و مشتری کاملا راضی بود. من به شخصه از این خدمات استفاده کردم و به دوستانم هم پیشنهاد می‌کنم. در ضمن، نسرین پور خانم هم بعد از تعمیر از وضعیت یخچالش بسیار خوش‌حال بودند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone