تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27296.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپراتورها کم فروشی در بسته‌های اینترنتی را برای مشترکان جبران می‌کنند

«حسین فلاح جوشقانی» رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد پس از انتشار گزارش مبنی بر وجود مغایرت در بسته‌های اینترنتی برخی از دارندگان موافقت‌نامه پروانه ثابت و الزام آنان به جبران خدمات ...

«حسین فلاح - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - جوشقانی» رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد پس از انتشار گزارش مبنی بر وجود مغایرت در بسته‌های اینترنتی برخی از دارندگان موافقت‌نامه پروانه ثابت و الزام آنان به جبران خدمات برای مشترکین، شرکت‌های «مخابرات ایران»، «پارسان لین ارتباطات»، «پیشگامان توسعه ارتباطات»، «داده‌پردازی فن‌آوا» و «گروه فناوری ارتباطات شاتل» این موضوع را در محاسبه آستانه مصرف منصفانه در نظر گرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فلاح جوشقانی با تاکید بر اینکه شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت ثابت، خدمات خود را به صورت غیرحجمی ارائه می‌کنند، گفت: «این موضوع باید در محاسبه آستانه مصرف منصفانه در نظر گرفته شود. بر همین اساس تمامی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - شرکت‌های ارتباطات ثابت از جمله شرکت‌های فوق در محاسبه آستانه مصرف منصفانه، ۵ تا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - ۸ درصد اعلام شده در نامه رگولاتوری را مدنظر قرار داده‌اند.»

جوشقانی معتقد است که لازمه تحقق و اجرای مصرف منصفانه، پیاده‌سازی در سیستم‌های امور مشترکین اپراتورهاست - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - که با پیگیری رگولاتوری به طور کامل در این هفته پیاده‌سازی خواهد شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه پس از اعلام رگولاتوری اکثر این شرکت‌ها ضمن اعتراض به موضوع، مستندات زیادی مبنی بر عدم کم‌فروشی به سازمان ارائه کرده‌اند، افزود: «رگولاتوری نیز این مستندات را بررسی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - و در برخی موارد اندازه‌گیری مجدد انجام داده است که نتایج نهایی اندازه‌گیری‌های جدید نیز در طی هفته جاری اطلاع‌رسانی می‌شود. رگولاتوری بر اجرای الزامات به طور دقیق نظارت می‌کند و اپراتورها نیز به منظور جلب رضایت مشترکین و حفظ حقوق آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.»

مدتی بعد از اعلام «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات درباره کم فروشی شرکت‌های اینترنتی، جوشقانی اعلام کرد که تمامی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت خط ثابت کم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - فروشی داشته‌اند. بر اساس گزارش رگولاتوری، بین ۵ تا ۸ درصد کم فروشی در شرکت‌ها دیده شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - است. اینطور که جوشقانی قبلا گفته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - بود:

«شرکت‌ها درباره ۵ درصد کم‌فروشی به ملاحظات فنی مانند سرباره ارسال و افت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - خط اشاره کرده‌اند که این دلایل ارتباطی به مشترکین نداشته و به منظور جلب رضایتمندی مشترکین و حفظ حقوق آنها اپراتورها ملزم هستند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستارا استان گیلان - این میزان کسری خود را در حجم بسته‌های فروخته شده به مشترکین جبران کنند.»

گفتنی‌ست طبق اعلام رگولاتوری مشترکین درصورت مشاهده مغایرت می‌توانند در تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ یا مراجعه به سایت ۱۹۵ شکایت خود را در این زمینه ثبت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone