تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27297.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جایگاه سوم برای سامسونگ در رده‌بندی بیشترین تعداد پتنت هوش مصنوعی

بر اساس گزارش شرکت تحقیقات بازار آلمانی IPlytics، سامسونگ هم اکنون سومین شرکتی است که بیشترین تعداد پتنت هوش مصنوعی را ثبت کرده و تعداد پتنت‌های این شرکت به 11243 رسیده است. مثل سایر غول‌های دنیای ...

بر اساس گزارش شرکت تحقیقات بازار آلمانی IPlytics، سامسونگ هم اکنون سومین شرکتی است که بیشترین تعداد پتنت هوش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مصنوعی را ثبت کرده و تعداد پتنت‌های این شرکت به 11243 رسیده است.

مثل سایر غول‌های دنیای تکنولوژی، سامسونگ هم سرمایه‌گذاری عظیمی روی بخش هوش مصنوعی انجام داده. این شرکت در موقعیت‌های مختلف اشتیاق خود را برای توسعه تمام محصولاتش در بستر IoT تا سال 2020 نشان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داده است. حالا آمار و ارقام نشان می‌دهند که سامسونگ جایگاه قابل توجهی در بین شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی برای خود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دست و پا کرده است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با نگاهی به لیست می‌توان مشاهده کرد که مایکروسافت با 18365 و IBM با 15046 پتنت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هوش مصنوعی در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. کوالکام و گوگل نیز در این لیست جایگاه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند. گزارش شرکت آلمانی همچنین نشان می‌دهد که تعداد پتنت‌های هوش مصنوعی سال 2008 از 22913 در سال به 78085 در سال برای 2018 رسیده که نشان از سرمایه‌گذاری و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - علاقه شرکت‌ها به این حوزه دارد.

البته تعداد زیاد پتنت نمی تواند سامسونگ را به یک قطب در حوزه هوش مصنوعی تبدیل کند، نه حداقل تا زمانی که این پتنت‌ها به مرحله اجرا و عملی شدن برسند. گوگل شاهدی برای این موضوع است که با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وجود فرمانروایی در عرصه هوش مصنوعی طی سالیان اخیر، در این لیست جایگاه پنجم را در اختیار دارد. بنابراین می‌توان گفت که در واقع فقط تعداد پتنت ثبت شده نیست که در این معادلات اهمیت دارد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با همه این تفاسیر، اگرچه این اعداد و ارقام نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری عظیم سامسونگ در هوش مصنوعی است اما به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای تمام تلاش خود برای پیاده‌سازی این پتنت‌ها در محصولاتش را به کار نگرفته است.

برای مثال پروژه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دستیار هوشمند «بیکسبی» به عنوان یکی از اصلی‌ترین تلاش‌های سامسونگ برای ارائه مستقیم هوش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مصنوعی به کاربران آنطور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفت که شاید بتوان دلیل این موضوع را حضور دیرهنگام سامسونگ در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بین بازیگران اصلی ارائه دهنده دستیارهای دیجیتالی جستجو کرد.

اما در نهایت باید دید در آینده سامسونگ چگونه تصمیم می‌گیرد تا از حجم بالای پتنت‌های خود در محصولاتش استفاده کرده و با هوشمندسازی آنها، زندگی کاربران را ساده‌تر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone