تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27298.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ با سخنرانی معاون رییس جمهور آغاز به کار کرد

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ امروز با سخنرانی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به طور رسمی آغاز به کار کرد. «سورنا ستاری» در افتتاحیه این مراسم تاکید کرد که باید با اقتصاد نفتی مبارزه کرد و ...

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ امروز با سخنرانی معاون علمی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - و فناوری ریاست جمهوری به طور رسمی آغاز به کار کرد. «سورنا ستاری» در افتتاحیه این مراسم تاکید کرد که باید با اقتصاد نفتی مبارزه کرد و از لزوم سرمایه گذاری بخش سنتی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - در استارت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - آپ‌ها به عنوان یک رویکرد جدید گفت.

به گزارش دیجیاتو، ستاری اتحاد را رمز پیروزی در شرایط بحرانی فعلی دانست و همدلی مردم و بخش‌های مختلف بازار را یکی از امرهای ضروری کنونی بیان کرد. او همچنین تاکید کرد که همدلی مردم و بخش‌های مختلف اقتصادی باعث شده که اکوسیستم استارت آپی به جایگاه فعلی برسد و آن را ارزشمندترین عنصر جامعه خواند:

«جوامع باید به سمت نوآوری پیش بروند و دانشگاه های ما نیز باید به نسل سوم و چهارم برسند. امروزه دیگر سنتی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - فکر کردن و سنتی عمل کردن جواب نمی‌دهد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - هرجا و هر بخشی که استارت آپ ها وارد شدند با شکست نسبی بخش سنتی روبرو بودیم و این مساله نشان می‌دهد که باید بخش سنتی در این اکوسیستم سرمایه‌گذاری کند.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران

ستاری با اشاره به وجود بیش از هفتاد شتابدهنده در سطح کشور عنوان کرد که امروزه تقریبا تمامی دانشگاه‌ها یک مرکز نوآوری ایجاد کرده‌اند. او به عدم دخالت دولت در اکوسیستم استارت آپی تاکید کرد و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - گفت: - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - «بارها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - و بارها مطرح کرده‌ام که دولت نباید در این اکوسیستم دخالت کند و ما صرفا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - نقش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - هماهنگ کننده و تسهیل کننده را خواهیم داشت.»

معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به پیشرفت اکوسیستم استارت آپی در ۴ سال گذشته ابراز امیدواری کرد که این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد: «ما ۵۵ رتبه در بخش نوآوری در آمارهای بین‌المللی صعود کرده‌ایم.»

«اکبر قنبر پور» دبیر نمایشگاه اینوتکس - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - ۲۰۱۹ نیز در مراسم افتتاحیه با اشاره به تاریخچه این نمایشگاه، برگزاری بزرگ امسال آن را یک موفقیت برای عوامل اجرایی این رویداد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران - خواند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مازندران استان مازندران
دستاوردهای شرکت‌های فناور عضو پارک علم و فناوری تا پایان سال ۹۷

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ از امروز تا ۲۲ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپاست و بازدید آن برای علاقه‌مندان و عموم مردم امکان پذیر است. در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و همچنین جمعی از استارت آپ‌ها حضور دارند و پنل‌های تخصصی و سخنرانی‌های متفاوتی در آن اجرا خواهد شد. گفتنیست اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه نیز از تاریخ ۲۱ خرداد در کنار اینوتکس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران نیز برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone