تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27294.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر نیرو از احتمال تعیین تعرفه صادراتی برق برای استخراج بیت کوین خبر داد

تصویب تعرفه برق برای استخراج کنندگان رمز ارزها وارد مرحله جدی‌تری شد. بعد از اعتراض مداوم به استفاده بسیار زیاد برق توسط فارم‌ها و نبود تعرفه برق مختص به آنها، «همایون حائری» معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو اعلام ...

تصویب تعرفه برق برای استخراج کنندگان رمز ارزها وارد مرحله جدی‌تری شد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بعد از اعتراض مداوم به استفاده بسیار زیاد برق توسط فارم‌ها و نبود تعرفه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برق مختص به آنها، «همایون حائری» معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو اعلام کرد برای استخراج هر بیت کوین ۷۲ مگاوات ساعت برق مصرف می‌شود و اگر این رشد مصرف ادامه پیدا کند وزارت نیرو ناگزیر به ایجاد تعرفه صادراتی برق، برای استخراج کنندگان بیت کوین خواهد بود.

حائری، معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به افزایش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ۷ درصدی هزینه‌های تولید برق، هزینه هر کیلووات ساعت برق در زمان اوج مصرف را ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت وزارت نیرو تنها ۶۰ تا ۷۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت، از مشترکان دریافت می‌کند؛ این در حالی است که با هدف مدیریت مصرف، برای مشترکان خوش مصرف، بسته تشویقی در نظر گرفته شده است که سبب کاهش هزینه قبوض آنها می‌شود.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

او با تاکید بر اینکه وزارت نیرو اجازه نخواهد داد که با محدودیت موجود در صنعت برق و قیمت ارزان این کالا و فشاری که بر مردم است، گروهی از این برق ارزان سوء استفاده کنند، اعلام کرد که برق ارزان ایران - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سبب استقبال قابل توجه سرمایه گذاران در حوزه استخراج رمزارز شده است. به گزارش مهر، حائزی در این رابطه گفته است:

«طبق شنیده‌های ما این گروه دستگاه‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دسته دوم و انرژی بر را به کشور وارد می‌کنند که این موضوع برای صنعت برق مشکل ساز می شود، چرا که برای تولید هر یک بیت کوین، ۷۲ مگاوات ساعت برق مصرف می‌شود که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این رقم، به اندازه مصرف - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ۲۸ مشترک برق است. میزان مصرف برق در ادامه روند تولید کنونی این ارزرمزها ۲۰۰۰ مگاوات پیش‌بینی می‌شود. در چنین شرایطی که احداث ظرفیت جدید و سرمایه گذاری در صنعت برق دشوار است، باید در خصوص فعالیت بیت کوین در ایران برنامه ریزی شود. طبق پیگیری‌های انجام شده، وزارت نیرو پیشنهاد داده است که قیمت برق مصرفی این بخش، به قیمت برق صادراتی محاسبه شود که امروز در هیات دولت تعیین تکلیف خواهد شد.»

حائری در پاسخ به سوال آیا وزارت نیرو برنامه‌ای برای برخورد و شناسایی مشترکانی که از برق ارزان و یارانه‌ای کشور برای استخراج بیت کوین استفاده می‌کنند دارد یا خیر، گفت:

«وزارت نیرو پیشنهادی به دولت ارائه داده است که افرادی که قصد وارد کردن دستگاه‌های دست دوم به کشور برای استخراج بیت کوین را دارند شناسایی شوند و تعرفه برق آن‌ها با نرخ‌های مناسبی مثل نرخ برق صادراتی محاسبه شود. از سال گذشته این موارد مطرح بود و در سال جاری استخراج کنندگان بیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کوین افزایش پیدا کرد؛ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بنابراین وزارت نیرو پیشنهاد خود را به دولت ارائه کرد و اتفاقا چندین بار در کمیسیون اقتصادی دولت روی آن بحث و تبادل نظر شد. پیشنهاد این است که با تعیین نرخ‌های مناسبی به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این موضوع ورود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کنیم. یکی از کار‌هایی که وزارت نیرو می‌تواند انجام دهد این است که فعلا تعرفه برق صادراتی را برای این مشترکان مصوب و سپس برای آن‌ها اعمال کند.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

معاون وزیر نیرو باور دارد برق در ایران بسیار ارزان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است و سرمایه‌گذاران بیت کوین ایران - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را بهترین مکان برای فعالیت خود می‌دانند:

«اگر کنترل و نظارت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای این مصرف کنندگان نباشد مصرف برق این سرمایه‌گذاران که اتفاقا در برخی گاوداری‌ها، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مساجد و یا حتی مدارس فعالیت می‌کنند به ۲۵۰۰ مگاوات می‌رسد. امسال سال نخست افزایش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تعرفه برق مشترکان پرمصرف است، تلاش وزارت نیرو این بود که امسال با هدف مدیریت صنعت تعرفه برق مشترکان پرمصرف را ۱۶ درصد افزایش دهد بنابراین ما باید منتظر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بمانیم ببینیم که جواب چه خواهد شد و چقدر می‌توانیم گروه‌های پرمصرف را به خوش مصرف‌ها تبدیل کنیم. باید به مرور قیمت برق مشترکان پرمصرف را افزایش دهیم. به هر حال این ۱۶ درصد برای تغییر تفکرات نیاز بود؛ بنابراین شناور شدن تعرفه‌ها موضوع تکمیلی این برنامه است تا هر مشترک پر مصرفی در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هر پله‌ای با توجه به رشد مصرف تعرفه آن‌ها نیز پله‌ای رشد کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone