تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41528.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا گوگل هوم مینی در حال جاسوسی از کاربران است؟

سایت اندروید پلیس به تازگی اعلام کرده که اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی که در 12 مهر ماه معرفی شد، به صورت اتفاقی و البته تقریباً به طور دائمی در حال ضبط کردن صدای محیط ...

سایت اندروید پلیس به تازگی اعلام کرده که اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی که در 12 مهر ماه معرفی شد، به صورت اتفاقی و البته تقریباً به طور دائمی در حال ضبط کردن صدای محیط و ارسال آن برای سرورهای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ابری است. گوگل در این خصوص اعلام نموده که از مشکل مذکور آگاه است و به زودی جهت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حل آن یک به روز رسانی نرم افزاری را برای محصول خود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارائه خواهد کرد. این آپدت همچنین قرار است مشکل کار نکردن اتفاقی سنسور لمسی روی این گجت را نیز حل نماید. از سوی دیگر گفته شده که در صورت نیاز، اسپیکر های خراب تعویض خواهند شد.

لازم به ذکر است که اسپیکرهای هوشمند معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که با یک پیام صوتی مشخص فعال شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و به صحبت های کاربر گوش فرا دهند. بلندگوی هوشمند گوگل با گفتن جمله «Ok Google» یا «Hey Google» یا فشردن انگشت روی آن فعال می شود و قاعدتاً باید میکروفون آن تنها از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - طریق یکی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این روش ها شروع به ضبط صدای محیط نمایند. پس از آن داده های مورد نیاز، به منظور تحلیل توسط این گجت به فضای ابری ارسال شده و در نهایت اطلاعات پاسخ ها به اسپیکر فرستاده شده و برای کاربر پخش خواهند شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بر اساس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ادعای سایت اندروید پلیس ظاهراً مشکل دیوایس مذکور - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این است که تصور می کند یک نفر انگشت خود را روی بخش بالایی دستگاه قرار داده و در نتیجه اسپیکر به صورت تصادفی دستیار هوشمند را فعال می کند.

خوشبختانه چراغی که روی هوم مینی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قرار دارد نشان می دهد که در حال گوش دادن به صدای محیط است؛ لذا کاربر با مشاهده اسپیکر از این مسئله مطلع می شود؛ ولی از سوی دیگر هیچ صدای هشداری مبنی بر فعال بودن میکروفون، از آن پخش نمی شود و به همین دلیل ممکن است کاربر هرگز از فعال بودن آن مطلع نشود.

لازم است اشاره کنیم این کمپانی ساکن ماونتین ویو اعلام کرده در آپدیتی که پیشتر در 15 مهر ارائه کرده تا حدودی این مسئله را حل کرده و البته هنوز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حل آن در اولویت قرار دارد. احتمال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می رود در نهایت این شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - امکان فعال سازی دستیار با لمس بخش بالایی آن را غیر فعال نماید و فعال سازی میکرفون را به بیان جملات «Ok Google» یا «Hey Google» محدود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نماید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

گوگل همچنین اعلام کرده تنها بخش معدودی از نسخه های اولیه ساخته شده از این مشکل رنج می برند. لذا افرادی که همچنان این با این مسئله روبرو هستند، می توانند از امکان تعویض اسپیکر خود نیز بهره مند شوند.

گفتنی است گوگل هوم مینی از 27 مهر ماه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به دست مشتریان نهایی خواهد رسید و هنوز به بازار عرضه نشده و نمونه های فعلی، تنها برای آزمایش قابلیت ها به برخی از خبرنگاران و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - افراد دیگر تحویل داده شده اند. لذا انتظار می رود در نسخه های نهایی این اشکال حل شود.

- تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تکاب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone