تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30329.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رکوردشکنی جدید شیائومی در گینس با ایجاد درختی از گوشی‌های هوشمند

چینی ها رکوردهای بسیاری را در دنیای موبایل به نام خود ثبت کرده اند و پیش از پایان سال ۲۰۱۸ یک مورد دیگر هم به آن اضافه شده که به کریسمس ارتباط دارد. در حالی ...

چینی ها رکوردهای بسیاری را در دنیای موبایل به نام خود ثبت کرده اند و پیش از پایان سال ۲۰۱۸ یک مورد دیگر هم به آن اضافه شده که به کریسمس ارتباط دارد.

در حالی که تنها یک روز از معرفی گوشی شیائومی می پلی می گذرد، کمپانی چینی با استفاده از آن بزرگترین نمایشگر داینامیک موبایل جهان را ایجاد کرده تا بار دیگر نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.

چینی ها برای ثبت این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رکورد ‍۱۰۰۵ دستگاه گوشی می پلی را به شکل یک درخت کریسمس ۸ متری کنار هم قرار داده اند. طراحی این درخت کریسمس غول پیکر آنقدر برای شرکت مهم بود که آخرین موبایل را «لی جون»، مدیرعامل شیائومی روی آن قرار داد. رکورد قبلی ایجاد نمایشگر پویا با استفاده از ۵۰۴ گوشی ثبت شده بود.تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این نمایشگر در یک پاساژ چینی نصب شده و نه تنها به رکوردشکنی شیائومی و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جذب بازدید کننده کمک می کند بلکه به عنوان بزرگترین هات اسپات وای فای، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اینترنت با سرعت بالا را در اختیار مشتریان پاساژ قرار می دهد.

نصب این نمایشگر داینامیک ۱۲ ساعت طول کشید و سخت ترین قسمت آن هم به همگام سازی موبایل های می پلی برای نمایش محتوای یکسان یه صورت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همزمان مربوط می شد. می پلی از نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۱۰۸۰ در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۲۲۸۰ پیکسل، چیپست هلیو پی ۳۵ و دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی (عمق سنج) بهره می گیرد.تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این چندمین بار است که شیائومی نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت می کند و نخستین بار با کنار قرار دادن ۹۶۹۰ لامپ به شکل لوگوی mi موزاییکی نورانی را طراحی کرد که حالا در شعبه مرکزی این کمپانی در هند قرار دارد. دومین رکورد هم به واسطه افتتاح همزمان ۵۰۰ نمایندگی شیائومی در هند ثبت شد. البته هدف - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این شرکت از تاسیس این تعداد نمایندگی نه فقط ثبت یک عنوان بلکه دسترسی به مناطق دورافتاده و شهرهای کم جمعیت عنوان شد و در همین راستا قرار است تعداد نمایندگی های آنها در هند به ۵۰۰۰ هزار مرکز افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلدخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام، من می‌خواستم در مورد یخچال ایندزیت SI61W1 شکایت کنم. مشکل این یخچال این است که در درب آن یک لبه خطرناک وجود دارد که ممکن است هنگام باز و بسته کردن درب، صدمات جسمی به افراد ببارد.

آیا می‌توانید به من بگویید کجا می‌توانم این مشکل را تعمیر کنم؟ شهر تربت حیدریه منطقه کلاته توکلی را در نظر گرفته‌ام. لطفاً اگر سرویس‌دهی در این منطقه موجود است، بگویید.

به زبان لهجه جنوبی ایران:

سلام، دوستان، برای یخچال ایندزیت SI61W1 شکایت دارم. یخچال خطرناک در دربش دارد که ممکن است برای افراد صدمه بار بشود. می‌توانید به من بگویید کجا می‌توان تعمیر این مشکل را انجام داد؟ من در تربت حیدریه منطقه کلاته توکلی زندگی می‌کنم. لطفا اگر در این منطقه سرویس‌دهی برای تعمیر این یخچال وجود دارد به من بگویید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone