تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30347.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل در آلمان از کوالکام شکست خورد؛ توقف فروش آیفون 7 و 8

درست یک هفته پس از پیروزی اولیه کوالکام بر اپل در چین، دادگاهی در آلمان نقض پتنت های شرکت تولید کننده چیپست توسط اپل را تأیید کرد که این موضوع طی حکمی، منجر به توقف ...

درست - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یک هفته پس از پیروزی اولیه کوالکام بر اپل در چین، دادگاهی در آلمان نقض پتنت های شرکت تولید کننده چیپست توسط اپل را تأیید کرد که این موضوع طی حکمی، منجر به توقف فروش آیفون در آلمان شد.

البته بر خلاف چین که کوالکام بعضی از ویژگی های نرم افزاری آیفون را در آنجا مورد شکایت قرار داده بود - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - (اپل با ارائه بروزرسانی این مشکلات را رفع کرده)، شکایت کوالکام در آلمان مربوط به - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بعضی قطعات سخت افزاری اینتل و Qorvo (تولیدکننده نیم رسانا) موجود در آیفون ها است.

آیفون های مجهز به سخت افزار Qorvo در آلمان قابل فروش نیستند

بر اساس حکم دادگاه، شرکت Qorvo پتنت «پایشگر ولتاژ پایین - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بهینه» کوالکام (که برای کنترل مصرف باتری گوشی در زمان فعال بودن مودم کاربرد دارد) را نقض نموده و به همین خاطر، آیفون هایی که از سخت افزار کمپانی مذکور استفاده می کنند در اپل - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استورهای آلمان - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قابل فروش نخواهند بود.

تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

شرکت اپل در پاسخ به رأی دادگاه، در حال حاضر - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فروش آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در فروشگاه های آلمانی خود به حالت تعلیق درآورده است. البته تمام مدل های آیفون از طریق اپراتورهای موبایل و سایر خرده فروشی ها قابل خریداری خواهند بود و ممنوعیت فعلی تنها شامل اپل استورها است.

در یک مورد حقوقی دیگر، شرکت کوالکام منتظر - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رأی دادگاه آلمانی جداگانه ای درباره چهار پتنت مربوط به جست و جو در iOS، مخاطبین و میانبرهای Spotlight بوده که کمپانی اپل به منظور جلوگیری از بروز مشکل حقوقی جدید و توقف فروش آیفون های دیگر، آپدیت هایی را برای رفع مسائل مد نظر - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کوالکام منتشر کرده است.

گفتنی است شرکت ساکن کوپرتینو اقدامات - تعمیرات یخچال دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کوالکام را «تلاشی ناامیدکننده برای فرار از مسائل واقعی بین دو کمپانی» خوانده و مدعی شده رویکرد کوالکام در نهایت به ضرر مصرف کنندگان خواهد بود و به نوآوری آسیب خواهد زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone