تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30312.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: مراجع از محتوای سالم در فضای مجازی رضایت دارند

«حمید فتاحی» مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در حساب کاربری خود در اینستاگرام گزارشی از دیدارهای خود با مراجع و علمای قم ارایه کرد و در آن نوشت که علما با توجه به جایگاه مردمی خود ...

«حمید فتاحی» مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در حساب - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربری خود در اینستاگرام گزارشی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از دیدارهای خود با مراجع و علمای قم ارایه کرد و در آن نوشت که علما با توجه به جایگاه مردمی خود همواره دغدغه هایی نسبت به بهره گیری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از فرصت‌های فضای‌ مجازی و مقابله با خطرات موجود در آن داشته‌اند که نیاز به ارائه مستمر گزارش از سوی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نهادهای مسئول و کسب رهنمودهای ایشان و هم‌اندیشی در این حوزه است.

معاون وزیر ارتباطات، در صفحه اینستاگرامی خود گزارشاتی از این دیدارها ارائه کرد و نوشت:

«امروز افتخار ارائه گزارش در زمینه اقدامات انجام شده در توسعه شبکه ملی اطلاعات به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مراجع گرانقدر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تقلید حضرات عظام آیت الله مکارم شیرازی، جوادی آملی و فاضل لنکرانی را پیدا کردم. ایشان ضمن ابراز خشنودی از اقدامات صورت گرفته، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از تلاش های وزارت ارتباطات در توسعه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - محتوای سالم در فضای مجازی به خصوص «کودک و اینترنت» قدردانی کردند.»

فتاحی معتقد است که در حوزه های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کارشناسی مانند فضای‌مجازی گفتگو و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همدلی راهگشاتر از ارائه گزارش هایی با ملاحظات سیاسی است.

اینطور که مشخص است وزارت ارتباطات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قصد دارد تا دیدارهای خود را با مراجع و علما دینی افزایش - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دهد تا گزارشات بیشتری از عملکرد این وزارتخانه ارائه کند؛ این اقدام از این جهت ضروری به نظر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌رسد که نظر علمای قم در میان بسیاری از مردم و البته مسئولان تصمیم گیرنده و تاثیرگذار در حوزه اینترنت و فناوری‌های ارتباطی، تاثیرات عمیقی دارد. چنانکه اخیرا «ابوالحسن فیروز آبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی گفته بود: «تعداد قابل توجهی از جامعه مذهبی کشور که صدای آنها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شنیده می‌شود، با اینستاگرام مشکل دارند.»

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

«جواد جاویدنیا» سرپرست معاونت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - امور فضای مجازی دادستانی کل کشور هم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چندی پیش به نارضایتی مراجع از اینستاگرام اشاره کرده و گفته بود که اینستاگرام باید چند سال پیش فیلتر می‌شد:

«بسیاری از علما و اساتید دانشگاه و دانشجویان هر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کدام با استدلال خود خواهان فیلترینگ این نرم افزار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هستند. حتی برخی تمام مسئولان فضای مجازی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کشور را که هر کدام به نحوی در این فضا نقش دارند به خاطر عدم جلوگیری و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برخورد با این پدیده مسئول گمراهی تک تک افراد جامعه و به ویژه کودکان و نوجوانان می‌دانند و بی‌غیرت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خطاب می‌کنند و حق هم دارند.»

از همین روی می‌توان فهمید که معاون وزیر ارتباطات برای ارائه گزارشاتی از عملکرد این وزارت‌خانه و شفاف‌سازی فضای مجازی به دیدار با مراجع رفته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است تا ابهامات موجود در این زمینه رفع شود و مراجع تصویر دقیق‌تر و به روزتری از این حوزه داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone