تعمیرات یخچال آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30326.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ انتشار اندروید پای برای ۲۶ موبایل و تبلت سامسونگ اعلام شد

سامسونگ همزمان با انتشار اندروید پای برای گلکسی اس ۹ در برخی کشورها برنامه به‌روزرسانی برخی گوشی های دیگر را نیز اعلام کرده است. چهار ماه پیش گوگل رسما اندروید پای را معرفی کرد که در ...

سامسونگ همزمان با انتشار اندروید پای برای گلکسی اس ۹ در برخی کشورها برنامه به‌روزرسانی برخی گوشی های دیگر را نیز اعلام کرده است.

چهار ماه پیش گوگل رسما اندروید پای را معرفی کرد که در کنار بهبود گرافیکی، قابلیت های جدید و متنوعی را هم به ارمغان می آورد. پیش از این کمپانی های گوگل، وان‌پلاس، نوکیا و هواوی انتشار اندروید پای را آغاز کرده بودند و حالا سامسونگ هم به این کلوب اضافه شده است.

پای پیشرفته‌ترین و هوشمندترین نسخه اندروید است که در کنار پیشرفت‌های گرافیکی سیستم جدیدی برای ناوبری معرفی کرده و با قابلیت‌هایی مثل Adaptive Brightness و Adaptive Battery بهتر از گذشته در مصرف منابع صرفه‌جویی می‌کند.تعمیرات یخچال آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربیعلاوه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بر این اندروید پای برای گوشی های سامسونگ واسط کاربری جدید One UI را به ارمغان می آورد که از تم تیره، ژست های حرکتی تمام صفحه، باز طراجی کامل با تمرکز بر ناوبری با یک دست و غیره بهره می برد.

از روز گذشته در برخی کشورهای اروپایی گوشی های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس این به‌روزرسانی را دریافت کرده اند و حالا کمپانی کره ای برنامه خود برای اضافه کردن ۲۴ گوشی میان رده و پرچمدار دیگر به این لیست را نیز اعلام کرده است.

همانطور که انتظار می رفت به‌روزرسانی پرچمدارهای سری گلکسی در دیگر کشورها در اولویت قرار دارد و پس از آن نوبت به گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ می رسد. برنامه کامل به به‌روزرسانی اندروید پای برای گوشی های سامسونگ پای به شرح زیر است:

  • گلکسی اس ۹ و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اس ۹ پلاس: از ۱۱ دی
  • گلکسی نوت ۹: از ۱۲ بهمن
  • گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸: از ۱۰ اسفند
  • گلکسی A8 و A8 پلاس مدل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۸ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
  • گلکسی A7 و A9 مدل ۲۰۱۸ از ۱۲ فروردین
  • گلکسی تب اس ۴ ۱۰.۵ از ۱۲ فروردین
  • گلکسی جی ۴ و جی ۴ پلاس از ۱‍۱ اردیبهشت
  • گلکسی جی ۶ و جی ۶ پلاس از ۱‍۱ اردیبهشت
  • گلکسی A8 استار از ۱‍۱ اردیبهشت
  • گلکسی جی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۷ مدل ۲۰۱۷ از ۱۰ تیر
  • گلکسی جی ۷ Duo از ۱۰ مرداد
  • گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۷، تب اس ۳ و ایکس کاور ۴ از ۱۰ شهریور
  • گلکسی تب A مدل ۲۰۱۷، تب ۱.۵ A و تب اکتیو ۲ از ۹ مهر
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone