تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30313.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ظاهر شدن لکه‌های نورانی در نمایشگر آیپد پرو

برخی کاربران اپل مدتی قبل از ظاهر شدن نقاط نورانی روی نمایشگر آیپد پرو مدل ۲۰۱۷ خبر داده بودند و حالا این مشکل گریبان افراد بیشتری را گرفته است. بر اساس گفته های کاربران در برخی ...

برخی کاربران اپل مدتی قبل از ظاهر - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شدن نقاط نورانی روی نمایشگر آیپد پرو مدل ۲۰۱۷ خبر داده بودند و حالا این مشکل گریبان افراد بیشتری را گرفته است.

بر - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اساس گفته های کاربران در برخی آیپد پروها تنها یک لکه نورانی ظاهر شده اما در برخی دیگر تعداد آنها بیشتر است و همگی در فاصله چند اینچی کلید هوم قرار دارند. این مشکل - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا کنون تنها در آیپد پروهای ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی مدل ۲۰۱۷ مشاهده شده است.

کاربرانی که دستگاه آنها هنوز تحت گارانتی +AppleCare قرار داشته این شانس را داشته اند که با مراجعه به نمایندگی های این شرکت تبلت خود را تعویض کنند اما بقیه افراد از این موهبت بی - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بهره هستند. بنابرین در آیپد پروهای فاقد گارانتی حتی اگر لکه های نورانی به خاطر نور پس زمینه ایجاد شده باشد، کاربر برای تعویض نمایشگر مدل های - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۱۰۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی به ترتیب باید ۴۴۹ دلار و ۵۹۹ دلار هزینه پرداخت کند.تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقینکته جالب اینجاست که برخی کاربران مدعی شده اند این لکه نورانی بیشتر روی پس زمینه سفید ظاهر شده و روی محتوای تیره چندان قابل مشاهده نیست.

از آنجا که مشکل چند ماه بعد از استفاده از آیپد پرو مدل ۲۰۱۷ ظاهر شده بعید - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نیست در - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نسخه های - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سال جاری - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هم شاهد آنها باشیم. علاوه بر این با توجه به تعویض نمایشگرها در نمایندگی های اپل طبیعتا ظاهر شدن لکه های نورانی به مشکلات نرم افزاری ارتباطی ندارد و از طریق - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به‌روزرسانی قابل رفع نیست.

تبلت های ۲۰۱۸ این - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شرکت نیز از همین حالا با مشکل - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خم شدن - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بدنه مواجه شده اند، هرچند اپل در واکنش به شکایت های کاربران از این مساله آن را امری طبیعی و نتیجه فرایند خنک کردن دستگاه - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در خطوط - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تولید کارخانه قلمداد کرده که اجزای فلزی و پلاستیکی آیپد پرو - تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را درگیر می‌ کند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸

- تعمیرات یخچال کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone