🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30315.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پنج اپلیکیشن گفتگوی عجیب که شاید با آن‌ها آشنا نباشید

بخش بزرگی از زندگی روزمره این روزهای ما با پیام رسان‌ها می‌گذرد. اغلب آن‌هایی که روی موبایل‌هایمان پیدا می‌شوند، از نظر عملکرد تفاوت چندانی با هم ندارند و این ویژگی‌های آن‌هاست که از هم متفاوتشان ...

بخش بزرگی از زندگی روزمره این روزهای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - ما با پیام رسان‌ها می‌گذرد. اغلب آن‌هایی که روی موبایل‌هایمان پیدا می‌شوند، از نظر عملکرد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - تفاوت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - چندانی با هم ندارند و این ویژگی‌های آن‌هاست که از هم متفاوتشان می‌کنند.

با این حال یک سری پیام رسان عجیب‌تر نیز وجود دارد که کارها را طور دیگری به انجام می‌رسانند. در ادامه به سراغ این پیام رسان های عجیب و غریب می‌رویم که کار کردن با آن‌ها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نسبت به اپ‌های معروف این حوزه تفاوت‌های جالبی دارد.

Say Henlo


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

در بیشتر پیام رسان‌ها شما می‌توانید در آن واحد هر چقدر که دوست دارید پشت سر هم پیام بفرستید تا شخص مقابل هر وقت خواست آن‌ها را بخواند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - و پاسخ دهد. اما این قضیه در مورد پیام رسان تحت وب Say Henlo صادق نیست و اگر می‌خواهید در آن با کسی چت کنید در هر لحظه فقط مجاز به ارسال یک پیام هستید. این ویژگی جالبیست و می‌تواند برای چت کردن با برخی افراد حتی مفید هم باشد. جالب‌تر اینکه به محض ارسال دومین پیام، پیام اولتان هم پاک خواهد شد تا فرد مقابل تنها قادر به خواندن آخرین پیامتان باشد.

Die - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - With Me


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

زمانی که تنها باشیم و شارژ باتری موبایلمان آرام آرام به زیر ۵ درصد برسد، شاید دلمان بخواهد در آخرین دقایق زندگی آنلاین‌مان با کسی که هم دردمان است صحبت کنیم. این ایده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شاید عجیب به نظر برسد اما توسعه دهندگان اپ Die With Me دقیقا از همان چیزی که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - خواندید وام گرفته‌اند و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - پیام رسان عجیب و غریبی طراحی کردند که می‌شود به کمک آن با هر شخصی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - که در سراسر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - دنیا موبایلش زیر ۵ درصد شارژ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - داشته باشد چت کرد.

Stealthy


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

از بسیاری جهات، Stealthy بی‌شباهت به تلگرام نیست. حتی ویژگی‌های مضاعفی هم دارد که شاید در تلگرام نتوانید آن‌ها را پیدا کنید. ساختار کلی Stealthy روی بستر بلاک استک بنا شده تا کاربر بتواند در هر شرایطی حریم شخصی خود را حفظ کند. به لطف این موضوع هر پیامی که شما ارسال کنید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - طوری رمزنگاری می‌شود که هیچکس قادر به شکستن قفل‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - آن نباشد. البته Stealthy فعلا یک پیام رسان تحت وب است اما به زودی اپلیکیشن آن نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

Chudo


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

به نظرتان استفاده از میموجی‌های آیفون‌ها جالب است؟ پس چرا خودتان امتحانشان نمی‌کنید؟ شاید این برایتان جالب باشد اما لازم نیست که حتما یکی از آیفون‌های جدید را در دست داشته باشید تا امکان ویدیو چت با مموجی‌ها در اختیارتان قرار بگیرید. برای این کار فقط کافیست اپ Chudo را روی موبایلتان نصب کنید تا در هر زمانی بتوانید با دوستان خود یک چت عجیب و غریب و در عین حال جالب را تجربه کنید. خوشبختانه این اپ با تمام موبایل‌ها هم سازگاری دارد و نیازی نیست که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - حتما یک گوشی جدید داشته باشید تا بتوانید با آن ویدیو چت کنید.

Evry


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

اساسا Evry یک مرورگر موبایلی است اما تمرکزش بر این است که در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نهایت تبدیل به یک مرورگر اجتماعی کارآمد شود. در اصل Evry می‌خواهد کاری کند که شما بتوانید در تمام صفحات وب با دوستان خود نیز چت کنید و تعامل داشته باشید. جالب‌تر اینکه می‌توانید با تگ کردن دوستانتان در جای جای فضای وب، برای آن‌ها کامنت هم بگذارید و بگویید چه چیزهای جالبی در آن صفحه پیدا کردید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone