🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30343.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل لنز حالا می‌تواند یک میلیارد شیء را تشخیص دهد

گوگل در پستی جدید که در بلاگ خود منتشر کرد اعلام کرد که گوگل لنز، اپلیکیشن عکسبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل حالا می‌تواند یک میلیارد شیء را تشخیص دهد. این در حالیست که سال ...

گوگل در پستی جدید که در بلاگ خود منتشر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد اعلام کرد که گوگل لنز، اپلیکیشن عکسبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل حالا می‌تواند یک میلیارد شیء - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را تشخیص دهد. این در حالیست که سال گذشته وقتی این اپلیکیشن شروع به کار کرد، تنها قادر به تشخیص ۲۵۰ هزار شیء بود.

این موقعیت بعد از آن اتفاق می‌افتد که این اپلیکیشن با گذشت یک سال موفق شده تا قدرتمند‌تر از گذشته شود و بیشتر لیبل‌های مربوط به وسایل مختلف را تشخیص دهد. با داشتن قابلیت تشخیص متن، گوگل لنز حالا می‌تواند بهتر به نسبت به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ارائه‌ی خدمات به کاربرانش اقدام کند. از طرفی غول جستجوگر دنیا اعلام کرده که با جمع آوری داده‌ها از عکس‌های گرفته شده توسط دوربین تلفن‌های هوشمند، گوگل لنز قدرتمند‌تر از گذشته شده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

این یک - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - میلیارد شی‌ء که گوگل لنز قادر به شناسایی آن‌هاست شامل وسایلی می‌شوند که امکان خریداری آن‌ها وجود دارد. بنابراین بعید است که در این بین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بتواند کنسول‌های قدیمی سال - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۱۹۹۰ یا اولین نسخه از چاپ یک کتاب قدیمی را تشخیص دهد.

علاوه بر تشخیص وسایل، گوگل لنز حالا می‌تواند افراد، نام شبکه‌های اینترنت بی سیم و اشکال هندسی را نیز تشخیص دهد. برای استفاده از توانایی گوگل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - لنز برای اتصال خودکار به اینترنت بی سیم، باید از لیبل درج - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده روی روتر با استفاده از گوگل لنز عکس بگیرید.

این ویژگی در مراسم I/O در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و حالا ویژگی جدید اضافه شده این است که می‌توانید اطلاعات درج شده روی کارت ویزیت را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در گوشی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خود ذخیره نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone