تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30311.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ارتش بریتانیا به ربات‌ پیشرفته خنثی‌سازی بمب مجهز شد

خنثی سازی بمب یکی از پرمخاطره‌ ترین مشاغل است و برای حفظ جان فعالان این حوزه تا کنون ابزارهای مختلفی ابداع شده که اغلب نقش واسط را بین متخصص خنثی سازی و بمب ایفا می ...

خنثی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سازی بمب یکی از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پرمخاطره‌ ترین مشاغل است و برای حفظ جان فعالان این حوزه تا کنون ابزارهای مختلفی ابداع شده که اغلب نقش واسط را بین متخصص خنثی سازی و بمب ایفا می کنند.

اخیرا وزارت دفاع بریتانیا از تحویل چهار ربات خنثی سازی بمب مدرن به ارتش خبر داده که نه تنها نقش واسط را بین بمب و متخصص بازی می کنند بلکه قادر به ارائه بازخورد فیزیکی پیشرفته نیز هستند.

بازخورد فیزیکی از طریق یک دستگیره امکان حس کردن آنچه که بازوی رباتیک در دست گرفته یا لمس می کند را برای اپراتور میسر می سازد. خنثی سازی بمب علاوه بر آرامش روانی و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مهارت به حس کردن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کامل خود بمب و محیط اطراف آن نیاز دارد و به همین خاطر کمپانی Harris هزینه زیادی را صرف توسعه بازخورد فیزیکی پیشرفته کرده است.تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

این چهار ربات که  T7 نام دارند، تنها بخش کوچکی از سفارشات ارتش بریتانیا به شرکت توسعه دهنده ربات مذکور است. از دیگر قابلیت های T7 یک میلیون پوندی می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - توان به دوربین های HD و سازگاری با مسیرهای مختلف اشاره کرد.

این ربات ها قبل از تحویل به ارتش ۸ هفته آزمایش سخت را پشت سرگذاشته اند که شامل ماموریت های نظامی، حمل بار، کارایی و غیره بوده است. سرهنگ «زک اسکات»، رییس بخش خنثی سازی مهمات انفجاری می گوید:

T7 با بهره گیری از فناوری پیشرفته سطح کارایی و تحرک بی‌سابقه ای را در اختیار  اپراتورها قرار می دهد. این ربات تغییر مهمی را در قابلیت های پرسنل ما ایجاد کرده و به نجات جان افراد کمک می کند.

بر اساس قرار داد ۷۰ میلیون دلاری بین وزارت دفاع بریتانیا و کمپانی Harris پنجاه و پنج دستگاه دیگر از این ربات در اختیار ارتش قرار خواهند گرفت. ارتش این کشور مدتی قبل یکی بزرگترین رزمایش های رباتیک تاریخ را صورت داد که طی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آن ده ها نمونه از فناوری های آینده نگرانه مورد بررسی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone