🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30349.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های میتو V7 و نسخه لامبورگینی با دوربین جلویی سه گانه معرفی شدند

ماه گذشته شرکت شیائومی وارد یک رابطه‌ی همکاری استراتژیک با میتو شد که به این شرکت چینی اجازه می‌داد تا از این نام تجاری (Meitu) برای تلفن‌های هوشمند پیش رو استفاده کند. البته به جز ...

ماه گذشته شرکت شیائومی وارد یک رابطه‌ی همکاری استراتژیک با میتو شد که به این شرکت چینی اجازه می‌داد تا از این نام تجاری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - (Meitu) برای تلفن‌های هوشمند پیش رو - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - استفاده کند. البته به جز میتو - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - V7 که روز گذشته در چین معرفی شد. این گوشی در دو نسخه عرضه می‌شود: یک نسخه‌ی استاندارد و یک نسخه‌ی پرمیوم که تونینو لامبورگینی نام - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارد. در ادامه اطلاعات کاملی از این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تلفن - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هوشمند را می‌توانید مطالعه بفرمایید.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

میتو همیشه به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خاطر استفاده از دوربین‌های قدرتمند برای سلفی معروف بوده و میتو V7‌ نیز از این قاعده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مستثنی نیست. این گوشی از دوربین سه گانه‌ی جلویی بهره‌مند شده که دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی برای شب و لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و همچنین سنسور - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عمق ۸ مگاپیکسلی است.

استفاده از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - لنز مخصوص برای حالت شب و به لطف بهره‌مندی از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، کاربران این گوشی می‌توانند در تاریکی و نور بسیار کم عکس‌های سلفی با کیفیتی بگیرند.

پنل پشتی این تلفن دارای دوربین دوگانه است که از لنز‌های ۱۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. همچنین میتو برای پنل پشتی از دو فلش LED در اطراف لنز‌ها استفاده کرده است.

نمایشگر گوشی یاد شده ۶.۲۱ اینچی است و حاشیه‌های قابل توجهی در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اطراف خود دارد. رزولوشن فول اچ دی پلاس و استفاده از چیپست اسنپدراگون 845 از دیگر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌روند.

میتو V7 دارای ۸ گیگابایت رم است و از سیستم عمل اندروید پای 9 استفاده می‌کند. همچنین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حسگر اثرانگشت این گوشی روی دکمه‌ی Home در زیر نمایشگر تعبیه شده است. باتری مورد استفاده در این تلفن هوشمند ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت قدرت دارد.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی تونینو لامبورگینی به جز تفاوت‌های ظاهری، تفاوت داخلی قابل توجهی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به نسخه‌ی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - استاندارد ندارد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

گوشی میتو V7 دارای چرم اصل و برجسته در پنل پشتی خود است و همچنین برای اتصال این پوشش چرمی به گوشی، از میخ‌های بسیار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کوچک استفاده شده که از طلای ۱۸ عیار تولید شده‌اند. این گوشی همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمتی حدود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۶۹۵ دلار در چین به فروش می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های نارنجی و سبز موجود است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

مدل میتو V7 تونینو لامبورگینی از جنس چرم مشابهی استفاده می‌کند اما دارای حاشیه‌های فلزی قرمز رنگ است. استفاده از رنگ‌های قرمز، سفید و کمی سبز -که در بالا و زیر لوگو قابل مشاهده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است- به خاطر تداعی کردن رنگ پرچم کشور ایتالیاست. جنس شیشه‌ی پنل پشتی این نسخه از فیبر کربنی ساخته شده است.

لوگوی فلزی تونینو لامبورگینی در پنل پشتی روی چرم قرار گرفته که توسط چهار میخ کوچک تولید شده از طلای ۱۸ عیار به گوشی متصل گشته است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

این نسخه از گوشی در دو نسخه‌ی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود که به ترتیب حدودا ۱۲۸۹ دلار و ۱۵۷۹ دلار قیمت گذاری شده‌اند. پیش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فروش نسخه‌ی تونینو لامبورگینی از سه روز دیگر (۳ دی ماه) آغاز می‌شود و احتمالا یک هفته بعد از شروع سال میلادی جدید، فروش رسمی نسخه‌های - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - استاندارد میتو V7‌ آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گاتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
اطراف باغ رسولی خوی تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در باغ رسولی شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone