🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30319.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چیپست بعدی هواوی احتمالاً کایرین 985 خواهد بود

جدیدترین چیپست فعلی هواوی، کایرین 980 به گوشی های سری میت 20 نیرو می دهد و انتظار می رود در موبایل های پرچمدار هواوی در چند ماه آینده هم تعبیه شود. اما به نظر می ...

جدیدترین چیپست فعلی هواوی، کایرین 980 به گوشی های سری میت 20 نیرو می دهد و انتظار می رود در موبایل های پرچمدار هواوی در چند ماه آینده هم تعبیه شود. اما به نظر می رسد چیپست پرچمدار بعدی زودتر از این روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گفته «میشال رحمان» سردبیر وبسایت XDA Developers چیپست بعدی هواوی کایرین 985 نام خواهد داشت. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد باید گفت که احتمالاً عدد 8 نشان از  یک به روز رسانی کوچک برای چیپست آتی هواوی در مقایسه با نسل فعلی دارد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کبودرآهنگ استان همدان

آخرین باری که هواوی چیپست هایی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با این نحوه شماره گذاری را معرفی کرده بود به سال 2016 باز می گردد. کایرین 955 که در گوشی هواوی P9 به کار رفته بود به نوعی آپدیتی برای چیپست کایرین 950 (در گوشی میت 8) به شمار می رفت. مهمترین تغییر میان این دو چیپست فرکانس - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پردازنده بود. 950 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز کار می کرد در حالی که فرکانس کاری 955 تنها 200 مگاهرتز بالاتر بود. هر مورد دیگری در این چیپست ها از جمله پردازشگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گرافیکی مشابه بود.

به طور مشابه انتظار می رود کایرین 985 هم تنها بهبودهای جزئی را شاهد باشد. رحمان اشاره کرده که اطلاعات دیگری از این چیپست ندارد. احتمال می رود هواوی P30 که قرار است در ماه مارس معرفی شود با این چیپست همراه شود.

 

تماشا کنید: بررسی هواوی میت ۲۰ پرو توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone