🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30324.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به بودجه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۹۸

«حسن روحانی» رئیس جمهور کشور امروز لایحه بودجه سال ۹۸ را به مجلس تقدیم کرد. او ضمن اشاره به نیاز برای شفافیت برای «نجات از فساد و رانت»، دولت الکترونیک را راه‌کار اصلی این مسئله ...

«حسن روحانی» رئیس جمهور کشور امروز لایحه بودجه سال ۹۸ را به مجلس تقدیم کرد. او ضمن اشاره به نیاز برای شفافیت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای «نجات از فساد و رانت»، دولت الکترونیک را راه‌کار اصلی این مسئله عنوان کرد و آن را بزرگترین اقدام دولت دوازدهم دانست. روحانی در همین رابطه گفت:

«تا زمانی که دولت الکترونیک را تکمیل نکنیم و همه داده‌های اطلاعاتی یک‌جا جمع - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نشود و مردم از شرایط کشور کامل مطلع نباشند، باز هم دچار فساد و رانت خواهیم شد.»

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در لایحه بودجه ۹۸، دولت بودجه ۳ هزار و ۷۶۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومانی برای وزارت ارتباطات و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فناوری اطلاعات و تمام زیرمجموعه‌هایش در نظر گرفته است. از این مبلغ، ۳ هزار و ۳۹۹ میلیارد و ۳۲۸ میلیون تومان سهم خود وزارت ارتباطات و باقی مانده آن، به زیرمجموعه‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آن اختصاص پیدا کرده است.

از بودجه یاد شده، ۷۵۳ میلیارد و ۸۳۸ میلیون تومان بودجه جاری، و ۳ هزار و ۱۰ میلیارد و ۸ میلیون تومان بودجه عمرانی است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
وزارت ارتباطات و زیرمجموعه‌هایش همچنین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اجازه دارند در سال ۹۸ مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان از منابع داخلی خود به سرمایه‌گذارن خطرپذیر و کارآفرینان اختصاص دهند.

مرکز ملی فضای مجازی

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

برای سال ۹۸ بودجه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - «مرکز ملی فضای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مجازی» معادل ۴۵ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان در نظر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گرفته شد. ۱۴ میلیارد تومان از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این عدد، بودجه جاری و ۳۱ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان نیز مربوط به بودجه عمرانی این مرکز است.

لازم به ذکر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است که دولت از محل مجوزهای صادر شده توسط «شورای عالی فضای مجازی» پیش‌بینی درآمد ۱ میلیارد تومانی داشته است.

معاونت علمی و فناوری رییس جمهور

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

دولت دوازدهم در سال ۹۸ برای معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور بودجه‌ای ۳۰۳ میلیارد و ۹۶ میلیون تومانی در نظر گرفته است. از رقم یاد شده، ۲۹۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان بودجه جاری و ۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان نیز بودجه عمرانی در نظر گرفته شده است.

لایحه بودجه سال ۹۸ که امروز توسط رییس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد، به کمیسیون‌های اختصاصی مجلس ارجاع داده می‌شود.

لایحه بودجه سال ۹۸ از «پایگاه اطلاع‌رسانی دولت» قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone