🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30316.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر جدید شیائومی با حجمی کم و سرعتی بالا منتشر شد

با وجود اینکه حافظه‌ گوشی‌ها روز به روز در حال افزایش است اما مدل پایه بعضی از اسمارت‌فون‌ها هنوز دارای فضای ذخیره‌سازی کافی نیست. در این موقعیت سه راه وجود دارد؛ کاربر قید بعضی اپلیکیشن‌های ...

با وجود اینکه حافظه‌ گوشی‌ها روز به روز در حال افزایش است اما مدل پایه بعضی از اسمارت‌فون‌ها هنوز دارای فضای ذخیره‌سازی کافی نیست. در این موقعیت سه راه وجود دارد؛ کاربر قید بعضی اپلیکیشن‌های حجیم‌تر را بزند، یک کارت حافظه بخرد یا حتی اپ‌های کم حجم و سبک‌تر را جایگزین برنامه‌های سنگین‌تر مشابه کند.

شیائومی به تازگی یک مرورگر جدید با هدف جذب کسانی که به دنبال راه سوم هستند، منتشر کرده است. این اپ Mint Browser نام داشته و درحالی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - که حجمی به مراتب کمتر نسبت به بقیه مرورگرها دارد اما تقریبا خیلی از نیازهای کاربران را برطرف می‌کند؛ جستجوی صوتی، صرفه‌جویی در داده‌ها، یک رابط کاربری مدرن و بارگذاری سریع صفحه‌ها از جمله ویژگی‌های این مرورگر به شمار می‌روند.

ظاهرا دلیل انتشار این اپلیکیشن از سوی شیائومی به‌خاطر بازار مصرف‌کنندگان گوشی‌های این کمپانی بوده است. خیلی از موبایل‌های فروخته شده از سوی شیائومی در بازه بین پایین رده تا میان رده قرار گرفته‌اند. بنابراین وجود یک اپلیکیشن کم‌مصرف‌تر که نسبت به کروم و بقیه مرورگرهای معروف قدرت کمتری از گوشی می‌گیرد، می‌تواند به انتخاب نخست خیلی از مصرف‌کنندگان تبدیل شود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

با توجه به تست‌های وب‌سایت Androidauthority گوگل کروم در پیکسل 3 حجمی نزدیک به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - 1 گیگابایت می‌گیرد. در این میان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - 200 مگابایت مربوط به فایل خود اپ بوده و فضای باقی مانده نیز به کچ مرورگر اختصاص دارد. با این حال حجم اپلیکیشن Mint Browser روی همین گوشی 21.9 بوده و 19.7 مگابایت هم برای کچ‌‌‌ها داده شده است.

با این حساب Mint Browser گزینه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - بدی برای گوشی‌های ضعیف‌تر نیست، البته یک نکته وجود دارد؛ شیائومی به نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های خودش معروف است. اتفاقی که اگر برای Mint Browser بیافتاد حتی می‌تواند روی سرعت اپ نیز تاثیر بگذارد. حالا باید صبر کنیم و ببینیم آیا این مرورگر به چنین سرنوشتی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - دچار خواهد شد یا این بار شیائومی استثنا قائل می‌شود. مرورگر جدید شیائومی را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - هم اکنون از گوگل پلی می‌توانید دانلود کنید.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

Mint Browser

سازنده: Xiaomi Inc قیمت: رایگان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone