تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30323.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نقد جهرمی به بودجه وزارت ارتباطات در سال ۹۸

وزیر ارتباطات اعلام کرد که در لایحه بودجه ۹۸ خبری از استفاده بهینه از باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ و تعیین تکلیف داکت‌ها و سیم مسی نیست. «محمدجواد آذری جهرمی» در ادامه نقد و شفاف‌سازی بودجه ...

وزیر ارتباطات - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد که در لایحه بودجه ۹۸ خبری از استفاده بهینه از باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ و تعیین تکلیف داکت‌ها و سیم مسی نیست. «محمدجواد آذری جهرمی» در ادامه نقد و شفاف‌سازی بودجه سال ۹۸ از سازمان برنامه و - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بودجه درخواست کرد تا جدول مقایسه‌ای تخصیص‌های - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چهارسال اخیر  به دستگاه‌ها را به تفکیک منتشر کند. او همچنین پرسید ردیف بودجه توسعه ‎دولت‌الکترونیکی که مورد تاکید همه مسئولان نظام است، کجاست و قرار است چگونه هزینه شود؟

بعد از این‌که لایحه بودجه ۹۸ امروز - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ازسوی رییس جمهور به - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، وزیر ارتباطات برای شفاف سازی در بودجه وزارت ارتباطات، موضوعاتی را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

آذری جهرمی نوشت که از دو پیشنهاد وزارت ارتباطات در لایحه بودجه خبری نیست:

«از دو پیشنهاد استفاده بهینه از باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ که صرفه‌جویی گسترده در هزینه‌های سرمایه‌گذاری و نیز قدرت خلق ثروت چند هزار میلیاردی را داشت و نیز پیشنهاد تعیین تکلیف داکت‌ها و سیم مسی که انحصار کنونی آن، مانع توسعه است، ‏از این دو پیشنهاد برای بررسی، یکی به شورای عالی امنیت ملی ارجاع شد و دیگری به کمیسیون فرعی اقتصاد. این یعنی یکسال از دست دادن - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زمان.»

‏وزیر ارتباطات همچنین با اعلام این‌که درآمدهای دولت در حوزه ارتباطات همان ۶۴۰۰ میلیارد سال ۹۷ تعیین شده - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است، پیش‌بینی کرد که تحقق این درآمد در سال ۹۷، ۵۲۰۰ میلیارد تومان است‌: «پیش‌بینی ابتدایی ما برای ۹۷ همان ۵۲۰۰ بود که در قانون ۶۴۰۰ دیده شد و امسال سقف بودجه واقعی‌تر دیده شده، ممکن است با برخی تصمیم‌ها این عدد هم محقق نشود.»

‏وزیر ارتباطات در این رشته توییت عنوان کرد که مطابق مصوبه مجلس، همه درآمدهای حوزه ارتباطات باید در توسعه زیرساخت‌های آن هزینه شود. به گفته جهرمی در قانون سال قبل، به ۳۹درصد تقلیل یافت و سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال لحاظ شد که تخصیص کنونی آن «صفر» است. او معتقد است که امسال اسماً ۵۰ درصد اعتبارات بازخواهد گشت اما رقم رسمی و حقیقی مشخص نیست.

به گفته جهرمی اولین شفاف‌سازی بودجه‌ای این است که سازمان برنامه و بودجه جدول مقایسه‌ای تخصیص‌ها به دستگاه‌ها طی چهار سال اخیر را به تفکیک منتشر کند. امری که به اصلاح ساختار اداره کشور کمک شایانی خواهد کرد:

«‏دومین و مهمترین ‎شفاف‌سازی بودجه‌ای این است که در شرایط عدم تحقق اعتبارات، به صورت روشن بگوییم کدام ماموریت‌ها - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تعدیل شده است. تعدیل اهداف برنامه‌های بالادستی - تعمیرات یخچال بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در کنار کاهش بودجه‌ها بایستی به صورت دقیق روشن شود. سومین مورد ‎شفاف‌سازی این است که بگوییم ردیف بودجه توسعه ‎دولت‌الکترونیکی که مورد تاکید همه مسئولان نظام است و در سخنان رئیس جمهور محترم نیز مورد تاکید قرار گرفت، کجاست و بناست چگونه هزینه شود؟»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیایش نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، یخچال بکو RFNE320L23X اغلب با مشکل سرمایش نامناسب مواجه می‌شود. برای رفع این مشکل، ابتدا باید مطمئن شوید که درب یخچال و فریزر به خوبی بسته شده باشد و در صورت نیاز، درب را تنظیم کنید. همچنین، باید از قسمت هواگیری هوای داغ واحد فریزر را پاک کنید و لوله‌های خنک کننده را بررسی کنید. در صورتی که مشکل هنوز باقی است، ممکن است که فن هوای خنک کننده یا کمپرسور دچار خرابی شده باشد و لازم است تعمیر شوند. برای تعمیر یخچال بکو RFNE320L23X در شهر باغمیشه منطقه گلستان تبریز، شما می‌توانید با نزدیکترین مرکز خدمات بکو تماس بگیرید و تعمیرات لازم را انجام دهید. امیدوارم این راهنما برای شما مفید واقع شده باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone