🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30348.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

جزییات جدید از دوربین هواوی پی ۳۰؛ زوم ۱۰ برابری

هواوی امسال با معرفی سری پی ۲۰ مجهز به دوربین اصلی سه گانه راه را برای آغاز عصر جدیدی در تصویربرداری با موبایل هموار کرد، این دستاورد اما به قیمت بالا رفتن انتظارات از پرچمدار ...

هواوی امسال با معرفی سری پی ۲۰ مجهز به دوربین اصلی سه گانه راه را برای آغاز عصر جدیدی در تصویربرداری با موبایل هموار کرد، این دستاورد اما به قیمت بالا رفتن انتظارات از پرچمدار بعدی این شرکت تمام شده است. با این حال اگر خبرهای جدید پیرامون هواوی پی ۳۰ درست باشد، کمپانی چینی کاربران را ناامید نخواهد کرد.

توییت جدید ایوان بلس، از افشاگران به نام دنیای فناوری به مشخصات سری پی ۳۰ اشاره دارد. بر این اساس دوربین اصلی این محصولات سه گانه بوده و همچون سری قبل سنسور اصلی آنها ۴۰ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - مگاپیکسلی خواهد بود. فناوری به کار رفته در این حسگر چهار پیکسل مجزا را با هم ترکیب کرده و تصویری ۱۰ مگاپیکسلی با کیفیت فوق - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - العاده را تولید می کند.

در کنار حسگر اصلی سنسوری تله فوتو قرار خواهد گرفت تا امکان زوم ۵ اپتیکال برابری بدون افت کیفیت و زوم هیبرید ۱۰ برابری فراهم شود. علاوه بر این انتظار می رود که هواوی به جای سنسور مونوکروم همیشگی سری پی، به استفاده از دوربین با زاویه عریض روی بیاورد. تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان

در پنل جلو هواوی پی ۳۰ هم احتمالا دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی جا خوش می کند که به لطف سنسور بهبود یافته نسبت به پی ۲۰ از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

بلس داده های دیگری را در مورد سخت افزار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - به کار رفته در این موبایل ها ارائه نکرده اما شایعات جدید پیرامون هواوی پی ۳۰ پرو از پیاده سازی دوربین چهارگانه حکایت دارند که سنسور اصلی آن توسط سونی تولید می شود. از قابلیت های احتمالی این دوربین می تون به عملکرد فوق العاده در نور کم، نسبت سیگنال به نویز بالا، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - سیستم فوکوس خودکار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - مبتنی بر تشخیص فاز پیکسل های چهار گانه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - و کاهش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - نویز پیشرفته اشاره کرد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی نسخه‌ی معمولی پی ۳۰ با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود در حالی که نسخه‌ی پرو ممکن است - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر صومعه سرا استان گیلان - رم ۱۲ گیگابایتی بهره‌مند شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone