تعمیرات یخچال کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33000.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تصویر منتسب به آیفون ۹ از دوربین بهبود یافته حکایت دارد

اگر بودجه شما هم کفاف خرید آیفون های پرچمدار بعدی اپل را نمی دهد و خود را برای خرید ارزانترین مدل آماده کرده اید احتمالا در مورد طراحی آن کنجکاو هستید. تا کنون رندها و ...

اگر بودجه شما هم کفاف خرید آیفون های پرچمدار بعدی اپل را نمی دهد و خود را برای خرید ارزانترین مدل آماده کرده اید احتمالا در مورد طراحی آن کنجکاو هستید.

تا کنون رندها و ماکت های بسیاری از مدل ۶.۱ اینچی موسوم به آیفون ۹ منتشر شده و می دانیم که بدنه شیشه آن از آیفون ۱۰ فعلی با نمایشگر ۵.۸ اینچی بلندتر بوده و ابعادی برابر با ۱۴۷ در ۷۱.۵۲ میلیمتر خواهد داشت. علاوه بر این انتظار - تعمیرات یخچال کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می رود که در رنگ های متنوع و جذابی به دست کاربران - تعمیرات یخچال کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برسد.

با این حال آنچه که تاکنون شاهد آن نبودیم تصاویر زنده از آیفون ۹ مجهز به پنل LCD بوده، حالا اما تصویر منتسب به این گوشی هم از راه رسیده است. صحت این تصویر را نمی توان تایید کرد اما بدنه براق آن نشانگر پنل پشتی شیشه ای و لنزی با ابعاد بزرگتر از مدل های فعلی نظیر آیفون ۸ است که نوید دوربین بهبود یافته و قوی تر را برای خریداران به همراه دارند. تعمیرات یخچال کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیبر اساس شایعات قبلی آیفون ۹ برخلاف دو مدل دیگر از دوربین دوگانه محروم خواهد بود. طرح های شماتیک منتسب به این مدل نیز حاکی از بزرگتر بودن دوربین اصلی بودند که می توان آن را نشانه ای از بهبود قابلیت تصویربرداری نسبت به آیفون ۸ به شمار آورد.

در این تصویر فلش LED دو رنگ هم نسبت - تعمیرات یخچال کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به مدل های فعلی فاصله بیشتری از دوربین دارد که نشان می دهد سورپرایزهای اپل برای آیفون ۹ که قرار است ماه آینده معرفی شود، - تعمیرات یخچال کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به یک مورد محدود نمی شود.

اخیرا هم خبرهایی دیگری مبنی بر توسعه دو مدل مجزا از آیفون ۹ منتشر شده که یکی از آنها قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را خواهد داشت. عرضه این مدل احتمالا به بازار چین محدود شده و اپل از ارائه آن به کاربران کشورهای دیگر خودداری خواهد کرد.

 

تماشا کنید:

مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone