تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20599.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت زیرساخت: فیلترینگ سرویس AMP گوگل موقتی و با دستور قضایی بود

با توجه به اختلالی که از دوشنبه شب تا عصر دیروز در سرویس AMP گوگل دیده می‌شد و موجب اختلال گسترده در بین بسیاری از سایت‌های ایرانی از جمله خبرگزاری‌های داخلی شده بود، شرکت زیرساخت در ...

با توجه به اختلالی که از دوشنبه شب تا عصر دیروز در سرویس AMP گوگل دیده می‌شد و موجب اختلال گسترده در بین بسیاری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - از سایت‌های ایرانی از جمله خبرگزاری‌های داخلی شده بود، شرکت زیرساخت در بیانیه امروز خود اعلام کرده که محدودسازی سرویس AMP گوگل به دستور مقام قضایی خطاب به اپراتورها رخ داده که پس از بررسی مجدد، این دستور با مساعدت مقام قضایی طی چند ساعت لغو گردیده است.

برخی از سایت‌های خبری فارسی از دوشنبه شب به مشکلی برخوردند که ناشی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - از اختلال در سرویس AMP گوگل بود؛ سرویسی که برای بارگذاری سریع‌تر سایت‌ها به کار می‌رود. در آن زمان این سوال پیش آمده بود که آیا این سرویس از داخل فیلتر شده یا گوگل دسترسی ایرانی‌ها را به سرویسش تحریم کرده است. البته از ساعت ۱۸ روز گذشته این اختلال به مرور برطرف شد و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - کارشناسان در گفتگو با دیجیاتو بر این باور بودند که یک «تست فیلترینگ» صورت گرفته است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان

انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی نیز در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که تا مشخص نشدن دقیق موضوع - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - فیلترینگ یا تحریم، نمی‌تواند از مراجع قانونی موضوع را پیگیری کند. حالا با اعلامیه رسمی شرکت زیرساخت می‌توان گفت که اختلال سرویس Google AMP فیلترینگ بوده؛ فیلترینگی که البته ظاهرا بعد از شکایت بسیاری از کاربران - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - و مشکلاتی که برای خبرگزاری‌های دولتی و حاکمیتی ایران به همراه آورده، برطرف شده است.

باید گفت که همین فیلترینگ چند ساعته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - موجب کاهش شدید بازدید از سایت‌های خبری در همین ساعات شده و رتبه سئوی این سایت‌ها دستخوش تغییرات منفی شدیدی شده است. کارشناسان بر این باور هستند که اگر فیلترینگ این سرویس ادامه پیدا می‌کرد، بسیاری از کسب‌وکارها درگیر یک کابوس بزرگ می‌شدند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان

گفتنیست رویکرد کلی AMP کمک به کاربران موبایلی برای دیدن سریع‌تر اخبار و مقالات است. این سرویس باعث می‌شود که سرعت بارگذاری سایت‌های خبری افزایش پیدا کند و از آنسو باعث شده بود که برخی سایت‌های خبری فارسی فعال در آنسوی مرزهای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - کشور نیز بدون نیاز به فیلترشکن در دسترس کاربران موبایلی قرار بگیرند؛ موضوعی که شاید بتواند دلیلی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای فیلترینگ این سرویس باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone