تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20595.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کنترل گجت‌ها با چشم از طریق سیستم مبتنی بر رزبری پای

یکی از محققان مستقل موفق به طراحی دستگاهی مبتنی بر سیستم رزبری پای شده، که به افرادی که به خوبی نمی‌توانند از دستان خود استفاده کنند کمک کرده و آنها را قادر می‌سازد ابزار الکترونیکی ...

یکی از محققان مستقل موفق به طراحی دستگاهی مبتنی بر سیستم رزبری پای شده، که به افرادی که به خوبی نمی‌توانند از دستان خود استفاده کنند کمک کرده و آنها را قادر می‌سازد ابزار الکترونیکی مانند تلفن‌های هوشمند را با چشم کنترل نمایند.

بدون شک افرادی که به طور کامل نمی‌توانند از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان - توانایی‌های دستان خود استفاده کنند، در تعامل روزانه با ابزار الکترونیکی، مانند گوشی‌های هوشمند لمسی با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان - دشواری‌های متعددی همراه هستند. با در نظر داشتن چنین شرایطی «زک فریدمن» دستگاهی به اسم «هایپروایزر» طراحی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرده است که در واقع حرکت چشم و قرنیه کاربر را دنبال کرده و امور را مانند یک ماوس در صفحه نمایش گجت‌های مختلف کنترل می‌کند.

هایپروایزر روی ماژول محاسباتی رزبری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان - پای، سوار شده بر بورد اصلی استریوپای طراحی شده و سنسورهای آن تمام اطلاعات دستگاه را به رزبری پای منتقل می‌کنند تا فرآیند تحلیل و پردازش داده‌ها انجام شود. دو فرستنده و گیرنده اینفرارد برای تعیین و پردازش داده‌های مربوط به نگاه کاربر، دو رابط سریال دوربین جهت دنبال کردن حرکات چشم، و چندین LED برای اعلام وضعیت، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان - این دستگاه را در انجام عملیات همراهی می‌کنند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان

هنگامی که کاربر به نقطه به خصوصی نگاه می‌کند، یک دوربین استریمی ویدیویی و ممتد از آن را به واحد محاسباتی رزبری پای منتقل می‌کند و داده‌ها توسط کتابخانه OpenCV تحلیل می‌شوند. در همین حین دومین دوربین برای ارتقای دقت در تشخیص نقطه مورد نظر کاربر و مسیری که قرنیه به آن خیره شده تعبیه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده است.

بعد از انجام تمام محاسبات، دستگاه تعیین می‌کند که شما به کجا نگاه می‌کنید و نشانگر ماوس را به آن نقطه منتقل می‌سازد. کاربر برای کلیک کردن روی هدف مورد نظرش می‌تواند پلک بزند، یا برای گرفتن و جابجا کردن آن چشمش را تنگ کند. دو بار پلک زدم مداوم هم به معنای اسکرول کردن به سمت پایین یا بالا خواهد بود. در تمام این مدت دستگاه به گیرنده‌هایی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کرمانشاه استان کردستان - اختصاصی متصل خواهد بود که داده‌ها را از هدست دریافت می‌کنند، بنابراین سیستم به خوبی متوجه می‌شود عملیات مد نظر کاربر چیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوبروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال باکنشت ARF806 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone