تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20598.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

همه‌چیز در رابطه با تکنولوژی 5G [تماشا کنید]

تکنولوژی 5G یا نسل پنجم شبکه موبایل جدیدترین تکنولوژی اینترنت همراه است که به سرعت در حال فراگیر شدن در سراسر جهان بوده و بسیاری از کشورها در حال آماده‌سازی مقدمات استفاده از آن هستند. ...

تکنولوژی 5G - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - یا نسل پنجم شبکه موبایل جدیدترین تکنولوژی اینترنت همراه است که به سرعت در حال فراگیر شدن در سراسر جهان بوده و بسیاری از کشورها در حال آماده‌سازی مقدمات استفاده از آن هستند. در این مطلب به صورت خلاصه به معرفی این تکنولوژی پرداخته و در ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، به صورت جامع‌تر ابعاد آن را توضیح می‌دهیم. با دیجیاتو همراه باشید.

تکنولوژی 5G یا همان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - نسل پنجم شبکه موبایل، در عمل ادامه ‌دهنده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - راه ۴ نسل قبلی آن بوده، اما اگر به بطن این تکنولوژی بنگریم، با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - کاربردهای جدیدی روبرو می‌شویم که زندگی ما را به صورت اساسی تغییر می‌دهد. این تکنولوژی فرای افزایش سرعت دسترسی ما به اینترنت، نحوه تعامل ما با دنیای تکنولوژی را نیز تغییر می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی 5G هم در حیطه امواج رادیویی قرار می‌گیرد و به همین دلیل رفتاری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - مشابه دیگر امواج حاضر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - در این طیف دارد. البته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - توضیح راجع به این امواج و تفاوت‌های آن را به تفصیل در ویدیو زیر توضیح داده‌ایم. با این حال دانستن این موضوع خالی از لطف نیست که تکنولوژی 5G محدود به یک طیف و گستره فرکانسی نیست و در اصل این امواج در سه طیف مختلف منتشر می‌شوند.

اولین طیف با نام «Low-Band 5G» یا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - 5G با پهنای باند پایین شناخته می‌شود. این تکنولوژی از نظر طول موج - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - و محدوده فرکانسی، تفاوتی آنچنانی با شبکه LTE نداشته ولی، علاوه بر پوشش محدوده‌های نسبتا گسترده، افزایش سرعت چشمگیری را هم همراه خود به ارمغان می‌آورد.

با کمی جابجایی در طیف امواج الکترومغناطیس، به نوع دوم 5G می‌رسیم که با نام «Mid-Band 5G» با 5G با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - پهنای باند میانی شناخته می‌شود. برای این که درک بهتری از این محدوده فرکانسی داشته باشید، می‌توانید آن را با وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی یک روتر خانگی مقایسه کنید، زیرا هر دو در یک محدوده فرکانسی قرار دارند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران

البته در برخی از کشورها، منجمله کشور خودمان، نسل پنجم شبکه موبایل با پهنای بند متوسط در محدوده فرکانسی ۳.۵ گیگاهرتزی قرار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - دارد. این قضیه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - بیشتر به تجهیزات مخابراتی هر کشور و فرکانس‌های خالی شبکه مخابرات بستگی داشته. در آمریکا این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - محدوده فرکانسی همان ۲.۴ گیگاهرتزی است.

در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - نهایت به نوع سوم این تکنولوژی می‌رسیم که «High-Band 5G» نام داشته و عموماً به آن 5G با امواج میلی‌متری نیز گفته می‌شود، زیرا طول موج آن بین یک الی ۱۰ میلی‌متر متغیر است. این نوع از نسل پنجم شبکه موبایل، سریع‌ترین نوع از این تکنولوژی است که اکنون - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - در دسترس قرار دارد.

البته سرعت بالا مشکلاتی را هم به همراه دارد. مهمترین آن محدوده پوشش آن است که به شدت نسبت دو نوع دیگر کم شده. اگر به زبان ساده بخواهیم آن را توضیح دهیم، شما در صورتی می‌توانید سریع‌ترین سرعت را به دست بیاورید که آنتن 5G میلی‌متری را ببینید، در غیر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - این صورت به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - دلیل طول موج کوتاه، امکان نفوذ به محدوده‌های سرپوشیده را ندارد.

با تمام این اوصاف، سرعتی که به صورت متداول با این تکنولوژی در اختیارتان خواهد بود، عددی بین ۱۳۰ الی ۲۴۰ مگابیت بر ثانیه برای دانلینک و ۴۰ الی ۵۰ مگابیت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کلاردشت استان مازندران - برای آپلینک است. البته دستیابی به سرعت‌های بیشتر از این هم امکان‌پذیر است اما به شرایط بسیاری مانند تعداد مشترکین در محدوده پوشش 5G و نوع مودم به کار رفته در گوشی هوشمند شما بستگی دارد.

در ویدیوی فوق به صورت مفصل‌تر به توضیح این تکنولوژی پرداخته‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم تماشای آن را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone