تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20593.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ احتمالی رونمایی از آیفون ۱۲ و اپل واچ سری ۶ افشا شد

طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به اپل، این کمپانی قصد دارد در تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با ۱۸ شهریور) از خانواده آیفون ۱۲ رونمایی کند. بر اساس گزارش جدید منتشر شده، اپل برای رونمایی ...

طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به اپل، این کمپانی قصد دارد در تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - ۱۸ شهریور) از خانواده آیفون ۱۲ رونمایی کند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، اپل برای رونمایی از نسل جدید تلفن‌های هوشمندش تاریخی غافلگیرکننده را انتخاب کرده و به همین ترتیب تا حدودی زودتر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - از انتظارها شاهد معرفی آیفون ۱۲ در تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با ۱۸ شهریور) خواهیم بود. علاوه بر این گفته می‌شود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - سری ششم ساعت هوشمند اپل واچ هم همزمان با این موبایل‌ها رونمایی خواهد شد.

این افشاگر اطلاعات کمپانی کوپرتینویی در سوی دیگر مدعی شده نسل جدید آیپد پرو، عینک واقعیت افزوده اپل گلس که این روزها بیشتر در موردش شنیدیم، و مک‌بوک‌های جدید که مجهز به پردازنده‌های ARM خواهند بود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - نیز در تاریخ ۲۷ اکتبر (معادل با ۶ آبان) معرفی و رونمایی خواهند شد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران

اگرچه هنوز هیچ چیزی رسمی نیست، اما تاریخ‌های ارائه شده تقریبا قابل باور هستند؛ سال قبل آیفون - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - ۱۱ در تاریخ ۱۰ سپتامبر معرفی شد که سه‌شنبه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - بود، امسال هم ۸ سپتامبر سه‌شنبه است؛ مدیران کوپرتینویی معمولا دوست دارند همه چیز را طبق اصول و برنامه نگه دارند. علاوه بر این گزارش مورد بحث اشاره می‌کند آیپد جدید با همراهی شارژ بی‌سیم AirPower برای آیفون و ایرپاد نیز معرفی می‌شود. بدون شک این رویدادها به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهند شد.

همانطور که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - گفته شد اوایل آبان ماه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - مک‌بوک و مک‌بوک پرو ۱۳ جدید هم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - معرفی خواهند شد که این بار قرار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - است بعد از سال‌ها اینتل را کنار گذاشته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - و به چیپ‌های اختصاصی خود اپل با معماری ARM مجهز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - شوند. عینک واقعیت افزوده اپل گلس هم که یکی از آن دست تجهیزات پوشیدنی تازه‌ای خواهد بود که قصد دارد نه تنها مشتریان تجاری، بلکه عموم مردم را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - هدف قرار دهد.

تاریخ‌های عنوان شده کاملا با آنچه پیش از این در شایعات و گمانه‌زنی‌ها شنیده بودیم مطابقت دارد؛ بنابراین می‌توان برای این افشاگری جدید اعتبار مناسبی قائل شد و منتظر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سوادکوه استان مازندران - ماند و دید آیا خانواده موبایل‌های هوشمند آیفون ۱۲ اواسط ماه آینده رونمایی خواهند شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone