🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23567.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سونی نام پلی استیشن 5 را تایید کرد؛ عرضه در تعطیلات آخر سال 2020

سونی امروز تایید کرد که کنسول نسل بعدی این شرکت پلی استیشن 5 نام داشته و تعطیلات آخر سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد. از مشخصات سخت افزاری پلی استیشن 5 می توان به ...

سونی امروز تایید کرد که کنسول نسل بعدی این شرکت پلی استیشن 5 نام داشته و تعطیلات - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - آخر سال 2020 به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - بازار عرضه خواهد شد.

از مشخصات سخت افزاری پلی استیشن 5 می توان به بهره مندی از پردازنده هشت هسته ای نسل سوم AMD Ryzen، پردازشگر گرافیکی AMD Radeon Navi، پشتیبانی از 3D Audio و رزولوشن 8K و همچنین رزولوشن 4K در نرخ رفرش 120 هرتز اشاره کرد. همچنین کنسول نسل بعد سونی توانایی اجرای بازی های پلی استیشن 4 را داشته و از حافظه اس‌اس‌دی بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان

سازنده ژاپنی اعلام می کند که کنترلر پلی استیشن 5 با تغییرات - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - گسترده از راه خواهد رسید. از مهم ترین این تغییرات می توان به تغییر تکنولوژی رامبل (Rumble) که سالها دست نخورده باقی مانده بود اشاره کرد. سونی قول داده که کنترلر جدید از بازخوردهای بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

تغییر بزرگ بعدی استفاده از تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - تریگرهای انطباقی (Adaptive Triggers) در دکمه های R2 و L2 کنترلر پلی استیشن 5 است. به گفته سونی توسعه دهندگان می توانند به کمک این تکنولوژی میزان حساسیت تریگرها را برنامه نویسی کنند.

کنترلر پلی استیشن 5 از درگاه USB-C بهره می برد

کنترلر پلی استیشن 5 از درگاه USB-C برخوردار بوده و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به کنترلر نسل قبل دارد. علاوه بر این میزان شارژدهی باتری افزایش پیدا کرده و اسپیکرها بهبود پیدا کرده اند. از تغییرات سخت افزاری نیز می توان به پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - از رهگیری پرتو یا ری - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - ترسینگ (Ray Tracing) در GPU اشاره کرد. تا پیش از این تصور می شد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - این تکنیک به صورت نرم افزاری انجام می گیرد.

پلی استیشن 5 از دیسک های بلو-ری استاندارد به حجم 100 گیگابایت استفاده کرده و می توان کل بازی را روی حافظه SSD آن ذخیره کرد. سونی می گوید به دلیل تفاوت سرعتی که بین درایو نوری و حافظه اس اس دی وجود دارد، امکان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - نصب کامل بازی ها روی حافظه داخلی میسر شده است.

رابط کاربری نیز در پلی استیشن 5 به طور کلی از نو طراحی شده و به کمک آن می توان جزییات بسیار بیشتری از قابلیت های اجتماعی را در صفحه اصلی دید. می توان از هوم اسکرین مستقیماً به یک مرحله خاص از بخش تک نفره یا چند نفره رفت و دیگر نیازی به اجرای بازی پیش از این کارها نیست.

هنوز از ظرفیت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - حافظه اس اس دی، قابلیت های واقعیت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - مجازی، مشخصات نهایی سخت افزار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - و قیمت پلی استیشن 5 اخباری منتشر نشده است. زمان زیادی تا تعطیلات آخر سال 2020 باقی مانده؛ بنابراین می توان در ماه های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - آینده انتظار انتشار اخبار بیشتری را از کنسول نسل بعد سونی داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone