تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20594.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تولید آیفون پرچمدار در هند برای اولین بار؛ اپل وابستگی به چین را کاهش می‌دهد

اپل تعدادی از آیفون‌های خود را هند به تولید می‌رساند، با این حال اخیرا فاکسکان ساخت گوشی آیفون ۱۱ را در این کشور آغاز کرده است. بر اساس گزارش TechCrunch، تعداد کمی از این گوشی ...

اپل تعدادی از آیفون‌های خود را هند به تولید می‌رساند، با این حال اخیرا فاکسکان ساخت گوشی آیفون ۱۱ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را در این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کشور آغاز کرده است.

بر اساس گزارش TechCrunch، تعداد کمی از این گوشی به تولید رسیده و در اختیار فروشندگان در این کشور قرار گرفته است، البته اپل در آینده تولید خود را در این کشور افزایش می‌دهد. ساخت آیفون ۱۱ در هند نشان‌دهنده تعهد اپل به این کشور است و این کمپانی می‌خواهد با این کار، وابستگی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خود به چین را کاهش دهد.

این اولین باری نیست که شاهد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تولید آیفون در خاک هند هستیم چرا که دیگر تولیدکننده گوشی‌های آیفون، «ویسترون» برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شروع به تولید گوشی‌های قدیمی‌تر اپل در این کشور کرد. با این حال تا به امروز این شرکت موفق به تولید جدیدترین محصولات خود در این کشور نشده بود.

ویسترون که در گذشته مشغول تولید مدل اولیه آیفون SE، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آیفون 6s و آیفون ۷ در کشور هند بود، هم اکنون گوشی آیفون XR را می‌سازد. اپل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سال گذشته تولید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گوشی‌های آیفون 6s و نسل اول آیفون SE را در این کشور متوقف کرد. در حالی که وزیر بازرگانی و صنایع هند، «پیوش گویال» در توییتر از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آغاز تولید مدل‌های آیفون ۱۱ در این کشور خبر داده، اپل هنوز واکنشی نسبت به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آن از خود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نشان نداده است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان

تولید گوشی‌های هوشمند در خاک هند مانع از پرداخت عوارض ۲۰ درصدی واردات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌شود. شیائومی، ویوو، سامسونگ، اوپو، وان پلاس و بسیاری از شرکت‌های دیگر در سال‌های اخیر شروع به تولید محصولات خود در این کشور کرده‌اند که در حقیقت بخش بزرگی از فروش آن‌ها را پوشش می‌دهد.

شیائومی که پرفروش‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در هند از اواخر سال ۲۰۱۸ است، اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که تقریبا تمام گوشی‌های فروخته شده در هند، در این کشور به تولید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌رسند. اپل از چندین سال پیش تصمیم به افزایش تولیدات خود در این کشور گرفته اما نتوانسته تولیدکننده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مناسبی را پیدا کند.

فاکسکان با سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری میزان فعالیت خود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در کشور هند را افزایش می‌دهد و دهلی نو قصد دارد با یک برنامه ۶.۶ میلیارد دلاری، شرکت‌های مطرح تولیدکننده گوشی را جذب - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این کشور کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone