تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37343.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ارائه کیفیت 8K در پخش زنده تلویزیونی با تکنولوژی های NHK ممکن می شود

در حالی که شبکه های تلویزیونی کم کم برای ارائه رزولوشن 8K آماده می شوند (مسلما نه در ایران)، کمپانی نام آشنای ژاپنی NHK به زودی در نمایشگاه NAB 2018 از آخرین دستاوردهای خود در ...

در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حالی که شبکه های تلویزیونی کم کم برای ارائه رزولوشن 8K آماده می شوند (مسلما نه در ایران)، کمپانی نام آشنای ژاپنی NHK به زودی در نمایشگاه NAB - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 2018 از آخرین دستاوردهای خود در تکنولوژی های تصویری رونمایی به عمل می آورد.

نخستین و مهم ترین محصول NHK بدون شک دوربین تلویزیونی جدید این شرکت است که می تواند تصاویر را با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند؛ نرخ فریمی ایده آل برای پوشش صحنه های ورزشی و البته کاستن از موشن بلر در عین حفظ سرعت اصلی در فیلمبرداری.

اما به غیر از این، NHK در نمایشگاه امسال از یک نمایشگر 8K - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - VR هم رونمایی خواهد کرد که کیفیت تصویر آن ورای تصوراتی است که تا کنون از تلویزیون های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پیکسلی داشته اید. این نمایشگر به طور اختصاصی برای پخش زنده تصاویر 8K طراحی شده و NHK در آن از آخرین تکنولوژی های پخش تلویزیونی خود برای ارائه بالاترین کیفیت ممکن به بیننده استفاده کرده است.

به گفته شرکت ژاپنی، ویدیوهای 8K پیش از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مخابره شدن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از طریق یک فرستنده مخصوص کاهش حجم پیدا کرده و به سرعت به یک سیگنال مبتنی بر IP تبدیل می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شوند، بنابراین در عین حفظ کیفیت شاهد تصاویر زنده نرم و روانی در تلویزیون 8K خود خواهید بود.

اگر چه رزولوشن 8K هنوز در خانه های مردم فراگیر نشده و شبکه های تلویزیونی استریم کننده با این کیفیت حتی در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ژاپن هم انگشت شمارند، اما NHK با رونمایی از این دستاوردها در نمایشگاه NAB امسال نوید پیشرفت این تکنولوژی را داده و با ساخت تجهیزات لازم در عمل اثبات کرده که تا فراگیر شدن این کیفیت در تلویزیون هایمان شاید فاصله زیادی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone