تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37342.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

معافیت مالیاتی چیپ سازان چینی جهت حمایت از تولیدات داخلی این کشور

به دنبال بروز تنش هایی میان آمریکا و چین بر سر تعرفه واردات محصولات و به منظور تقویت جایگاه تولیدکنندگان داخلی، طرف آسیایی این رقابت تصمیم گرفته معافیت های مالیاتی جدیدی را شامل حال چیپ ...

به دنبال بروز تنش هایی میان آمریکا و چین بر سر تعرفه واردات محصولات و به منظور تقویت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جایگاه تولیدکنندگان داخلی، طرف آسیایی این رقابت تصمیم گرفته معافیت های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مالیاتی جدیدی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را شامل حال چیپ سازان چینی نماید.

بر این اساس تولید کننده های چیپ چینی برای پنج سال تنها نیمی از مالیات ۲۵ درصدی قطعات تولیدی خود را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خواهند پرداخت و دولت امیدوار است با این تصمیم بتواند منابع داخلی و خارجی بیشتری را برای سرمایه گذاری در این بخش جذب نماید.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

این اقدام دولت چین در راستای برنامه ای موسوم به «ساخت چین ۲۰۲۵» انجام گرفته که هدف کلی آن حمایت از کالاها و محصولات داخلی در مقابل رقبای وارداتی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. دولت هند نیز چند سالی هست که در قالب برنامه «Made in India» تلاش می کند با سیاست های تشویقی از ایجاد تاسیسات تولید در خاک این کشور حمایت نماید.

البته تشویق های مالیاتی دولت چین تنها محدود به صنایع نیمه هادی نمی شود و آنها قصد دارند چنین حمایت هایی را از تمام صنایع تکنولوژیک و استارتاپ هایی که در زمینه فناوری های نوین فعالیت می کنند انجام دهند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

 

چین در عرصه تیراژ تولید و تکنولوژی های در اختیار همچنان پشت سر کشورهایی چون کره جنوبی، تایوان و حتی آمریکا قرار دارد. این کشور در طی سال گذشته میلادی وارد کننده حدود ۲۰۰ میلیارد دلار انواع چیپ بوده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و دولت این کشور معتقد است - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چنین وضعی به هیچ وجه با منافع ملی و امنیت اقتصادی چین سازگاری ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone